Ik heb twee verzorgshettn, ééntje daarvan schuurt veel .. welke oplossing kan ik mijn shetter bieden?
[ Sorry als dit verkeerd staat .. ]
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
kasiderambo schreef:Batlow schreef:Dat zal wel zomereczeem zijn.... Valt helaas moeilijk iets aan te doen, gebruik de zoekfunctie met het woord zomereczeem, moet je zeker verder kunnen helpen!
Zomereczeem? Hoe krijgen ze dit dan?
capopjekop schreef:Dat komt door een mugje, sommige paarden kunnen er niet goed tegen een stofje wat deze mug in het bloed spuit geloof ik.
Maar kijk ook eens naar de voeding van de shet, mss kan hij niet goed tegen suiker, daar gaan ze ook van schuren. Gebruik de zoekfunctie maar, er zijn heel veel topics over zomer eczeem en schuren.
xSCWx schreef:In fruit zit veel onnodige suiker.
Gras/hooi en een liksteen of vitamine korrel is genoeg voor shetties.
Het is een heel sober ras wat weinig nodig heeft.
Als ik mijn shet toch wat lekkers wil geven, geef ik een komkommer. Dat is voornamelijk vocht.
kasiderambo schreef:Batlow schreef:Dat zal wel zomereczeem zijn.... Valt helaas moeilijk iets aan te doen, gebruik de zoekfunctie met het woord zomereczeem, moet je zeker verder kunnen helpen!
Zomereczeem? Hoe krijgen ze dit dan?
Want hij deed nooit wat als ik in de buurt was. En ja hoor toen hij dacht dat ik weg fietse hing hij zowat aan het hek. Dus ik maar even na vragen aan de dierenarts. Bang dat het zomer eczeem was.