al snel een nieuwe aanwinst!!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

casanova

al snel een nieuwe aanwinst!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-12 13:51

Afgelopen zondag onverwachts naar hem wezen kijken,dat was niet mijn bedoeling want die maandag erna stond de afspraak mijn haflinger MAX te laten inslapen...

toch maar geweest,en wat een lekker ding was het en wat een mooie afstamming ook!
vader ALLACHER en moeder een elitemerrie van MAESTRO vd bosrand.

grote maat,mooie donkere kleur, spierwitte manen en staart,zeer sprekend hoofd,goede leeftijd,goedkarakter,ALLES wat ik zocht..

maar ook nog onbeleerd,zomerecxeem en de hoeven hadden aandacht nodig. de arme pony was alleen maar bezig met zijn ondraaglijke jeuk...
dit was de advertentiefoto
Afbeelding

ik moest ook gelijk beslissen want de maandagavond kwamen andere mensen kijken :(

de zomerecxeem is geen probleem voor me,voldoende ervaring en ik woon aan de kust :D ,de hoeven komen wel goed,maar wilde ik wel weer beginnen aan een onbeleerde pony??

nou ik kon de nacht moeilijk slapen dus op de dag van inslapen van mijn ''oude'' haflinger zei ik JA tegen de nieuwe.. :o ,wat dubbel is dat :j

afgelopen donderdagochtend is hij goedgekeurd en ik heb hem meteen meegenomen,hij liep in 5 min de trailer in na bijna 3 uur in de trailer(onder licht kalmeringsmiddel) thuis aangekomen..
Afbeelding

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-12 14:24

:(:) Max is niet meer. :(:)

Mooie nieuwe aanwinst. Al een naam bedacht? Hoe oud is hij?

casanova

Re: al snel een nieuwe aanwinst!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-12 14:27

thanks janouk,

zijn roepnaam wordt ADASS want zijn echte naam is niet uit te spreken.hihi.
aghadass is zijn echte naam.
hij is 4 en half jaar.

Esther_92

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-12 15:59

Geloof idd wel dat het zeker een dubbel gevoel is geweest! Heb hier het zelfde gehad met mijn oude verzorgpaard. Binnen een maand stond er ook al een nieuwe haf in de stal.

Maar wat een schitterende haf! Heel veel plezier ermee, en succes met beleren :)!

semkuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-12 16:03

sterkte met je verlies Y;(

Maar weer heel veel succes, geluk en plezier gewenst met je nieuwe haf. /3
Het is echt een mooierd <3

Mirranda

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 22:06

Hey....das slecht nieuws zeg. Afscheid van Max moeten nemen :(:) . Triest maar neem aan dat het onvermijdelijk was.

Wel fijn dat je een nieuw maatje gevonden hebt. Natuurlijk is dat gevoelsmatig dubbel.

Wil je veel plezier wensen met hem (helaas doen de foto's het niet).

Knuffel van Steffan, Aron en Mara.