mijn fjord is een ruin van 9 jaar. vader: balony moeder: tilsi
balony is een best beroemde dekhengst en denk daarom ook dat mijn paard een best grote familie heeft haha dus als je familie van mijn paard hebt of halve familie reageer dan! en het liefst met een foto lijkt me leuk!:)
ik heb de eerste eigenaar gesproken en kreeg daarbij een familie foto met namen daar staat mijn paard genaamd zigor op de foto als veulen met een ander veulen, volgens mij was dat een zusje en werd die van mij daarom verkocht wanneer hij zijn zusje wilde dekken.. zijn zusje heet ZIGORA of ZIGOMAR
Er is een speciaal subforum voor vragen over Fjorden, je hebt daar de meeste kans om familieleden van je Fjord te vinden. Ik verplaats je topic er naartoe:
FB -> FJ
fjordnina
Geplaatst: 30-08-12 22:17
Beroemd is een groot woord hoor. Gewoon een van de dekhengsten van het hengstenfonds.
Hier foto's van mijn 2 Balony's. Allereerst Celony. Vorig jaar reserve kampioen ruinen op de keuring in Roden met 39 pnt. Moeder is Meline, mv is Havstad.
En volle broer Djambo die met 38 pnt. van dezelfde keuring thuiskwam.
Ik ken Bilsi een klein beetje en Tilsi heb ik ook in het echt gezien. Volgens mij moet ik die Anniken ook kennen, maar wat was daar ook alweer mee. Heb er helaas geen foto's van..
bij ons op stal staat een balony een hele lieve merrie. Ze is niet van ons dus ik heb helaas geen foto's. Haar naam is Dagmar misschien staat ze bij de nakomelingen van balony