Goedkope stalling

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

1Do1

Goedkope stalling

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-12 17:24

Hoi allemaal!

weet iemand een stalling voor een pony onder de 50 euro in Leiden (Zuid-Holland)

dankjewel voor het reageren alvast!! :)

jebuurmeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 18:00

is moeilijk te vinden hoor ;o ik ben ook al een paar maanden op zoek naar iets..
edit; ik woon wel in veendendaal, weet niet hoe het bij jou ligt..
Laatst bijgewerkt door jebuurmeisje op 28-08-12 18:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Gamblex17

Re: Goedkope stalling

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 18:02

Oeh, ik denk dat dat lastig word.

Jij hebt natuurlijk een kleine pony, ik weet niet hoe het bij jouw in de buurt zit.
Maar voor mijn oude shetter was ik echt 125 per maand kwijt.

Amiigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 18:02

Bij een boer, bel maar aan en vraag of je je pony tussen de koeien op het land mag zetten voor 50euro in de maand ;)

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 18:03

Wie niet?????????????
In deze regio zal je dat niet vinden! Word wakker zou ik zeggen, als je nog geen pony/paard hebt, wacht dan maar tot je een baan hebt, of het kan betalen!

1Do1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-12 18:11

jebuurmeisje schreef:
is moeilijk te vinden hoor ;o ik ben ook al een paar maanden op zoek naar iets..
edit; ik woon wel in veendendaal, weet niet hoe het bij jou ligt..

Hoi,

ja het is heel moeilijk maar ik zou graag een pony willen maar dan moet het niet al te duur zijn omdat ik het zelf moet betalen:(

Er is er een in leiderdorp voor volgensmij 50 euro en dan krijg je ook voer maar daar wou ik het niet!

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 18:14

Hoe wil je dat gaan doen als je paard ziek wordt? Wie moet het dan betalen?
Een paard is nou eenmaal erg duur. Ik droom er ook al jaren over, maar zelfs nu besef ik dat het veel en dan ook veel verstandiger is om pas een paard aan te schaffen als je ook daadwerkelijk al geld achter de hand hebt voor evt. dierenartskosten! En genoeg geld zodat je iig een tijd vooruit kunt met het paard, en niet elke maand zuinig aan hoeft te doen om zelf rond te komen..

Een eigen beestje is érg leuk, maar denk goed na..
In jouw geval zou ik het niet doen.

1Do1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-12 18:15

Gamblex17 schreef:
Oeh, ik denk dat dat lastig word.

Jij hebt natuurlijk een kleine pony, ik weet niet hoe het bij jouw in de buurt zit.
Maar voor mijn oude shetter was ik echt 125 per maand kwijt.

Hoi,

Nou ik heb geen eigen pony maar ik zou het willen alleen moet ik dan wel eerst opzoek naar stalling.
Ik woon in de stad dus dat is wel jammer voor iemand die van paarden houd maar....
Oke maar bedankt!!:D

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 18:20

Ik lees ook in je profiel dat je van paardrijden af moest, omdat het te duur was. Een eigen paardje is nog vele malen duurder, kunnen en willen jouw ouders dat dan wel betalen? Anders zou ik eerder kijken naar een bijrijdpony als ik jou was :) Dan heb je op jouw dagen je eigen pony voor een bepaald bedrag per maand (vaak stukken goedkoper dan een eigen paard) en hoef je vaak de DA-kosten ook niet te betalen :)

1Do1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-12 18:23

Dreamy schreef:
Ik lees ook in je profiel dat je van paardrijden af moest, omdat het te duur was. Een eigen paardje is nog vele malen duurder, kunnen en willen jouw ouders dat dan wel betalen? Anders zou ik eerder kijken naar een bijrijdpony als ik jou was :) Dan heb je op jouw dagen je eigen pony voor een bepaald bedrag per maand (vaak stukken goedkoper dan een eigen paard) en hoef je vaak de DA-kosten ook niet te betalen :)

Ja maar ik wou het ook weten gewoon of er goedkope stallingen waren voor een pony ik wou het gewoon weten want ik weet zeker dat ik geen eigen pony ga kopen( ik wil het wel) maar ik ben super blij met mijn verzorgpony maar ik wou gewoon weten of er stallingen in de buurt waren waar ik woon maar dankjewel dat je het zegt!!:D

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 18:27

1Do1 schreef:
Ja maar ik wou het ook weten gewoon of er goedkope stallingen waren voor een pony ik wou het gewoon weten want ik weet zeker dat ik geen eigen pony ga kopen( ik wil het wel) maar ik ben super blij met mijn verzorgpony maar ik wou gewoon weten of er stallingen in de buurt waren waar ik woon maar dankjewel dat je het zegt!!:D

Aah oke :D Ik zat ook altijd wel al rond te kijken hoor, voor goedkope leuke stalletjes! Maar je moet echt geluk hebben wil je iets voor minder dan 100,- vinden, ben ik bang!
Gelukkig heb je al een verzorgpony, dat is natuurlijk al hartstikke leuk :D

xMnOn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 18:30

Wij hebben stalling voor 60 euro de maand. Alleen stro hooi en voer moet je dan nog erbij kopen dus kom je nog rond de 100 de maand in de winter. En dat is echt totaal niet duur, we hebben gewoon een bak en paddock erbij.

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 18:33

Bij ons op stal zijn er best een paar mensen die een verzorgster zoeken, is in Stompwijk en misschien best te doen voor je?

1Do1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-12 18:35

Dreamy schreef:
1Do1 schreef:

Aah oke :D Ik zat ook altijd wel al rond te kijken hoor, voor goedkope leuke stalletjes! Maar je moet echt geluk hebben wil je iets voor minder dan 100,- vinden, ben ik bang!
Gelukkig heb je al een verzorgpony, dat is natuurlijk al hartstikke leuk :D

Ja!!:D Ik ken wel een stal waar je maar voor een pony 50 euro betaald met voer erbij dus het bestaat wel daarom vroeg ik of iemand nog meer stallen kennen! maar heeft u een eigen paar of verzorgpony?

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 18:38

1Do1 schreef:
Ja!!:D Ik ken wel een stal waar je maar voor een pony 50 euro betaald met voer erbij dus het bestaat wel daarom vroeg ik of iemand nog meer stallen kennen! maar heeft u een eigen paar of verzorgpony?

Ja, ze zullen er wel zijn! Maar het zijn er weinig, je moet net geluk hebben er een te weten/een boer te kennen! :D
Ik heb zelf een verzorgpony, nogsteeds. :D Een eigen paard komt ooit wel eens, als ik voldoende geld heb. Eerst maar eens een eigen huis :D
Maar ben hartstikke blij met mijn verzorgpony hoor :D Voelt bijna als een eigen :D!

1Do1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-12 18:39

xMnOn schreef:
Wij hebben stalling voor 60 euro de maand. Alleen stro hooi en voer moet je dan nog erbij kopen dus kom je nog rond de 100 de maand in de winter. En dat is echt totaal niet duur, we hebben gewoon een bak en paddock erbij.

En hoe heet die stal?

Bedankt:D

groetjes

Prisjee91

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 18:45

Het is allemaal leuk en aardig als je een goedkope stalling hebt gevonden, maar wat nu als deze er plots mee stopt? Of afbrand oid. Dan zal je paard toch echt ergens anders moeten staan en daar gaat dan je goedkope stalling en daar komt de duurdere stalling. Altijd zorgen dat je gemiddeld de gemiddelde stalprijzen kunt betalen.

xMnOn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 18:47

Stal Velzeboer.
Je zal er niks over vinden op internet het is gewoon bij een boer thuis namelijk. Maar er is alleen
plaats voor shetlanderruinen op het moment.

En het is belangrijk dat je in ieder geval genoeg geld heb voor een paard. Zo te lezen in het topic is dit nog niet
het geval, en dus raad ik je aan het nog lekker bij een verzorgpony te houden en als je straks zelf veel geld verdiend
dan pas een eigen paard aan te schaffen.

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 19:43

Meisje , je rijd pas een jaar paard volgens je profiel, dan kan je nog niet een eigen paardje verzorgen. Die ervaring heb je nog niet.
Ga eerst een wat langer les nemen en zoek een verzorg pony, het is heel begtrijpelijk dat je een eigen wil, maar daar ben je echt nog niet aan toe met je 12 jaar!!

balance
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 03:16

Het is de bedoeling om aanvragen voor bijvoorbeeld een stalling, op de bokt markt geplaatst worden want het is een advertentie.
Hier een slotje.