weet iemand een stalling voor een pony onder de 50 euro in Leiden (Zuid-Holland)
dankjewel voor het reageren alvast!!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
jebuurmeisje schreef:is moeilijk te vinden hoor ;o ik ben ook al een paar maanden op zoek naar iets..
edit; ik woon wel in veendendaal, weet niet hoe het bij jou ligt..
Gamblex17 schreef:Oeh, ik denk dat dat lastig word.
Jij hebt natuurlijk een kleine pony, ik weet niet hoe het bij jouw in de buurt zit.
Maar voor mijn oude shetter was ik echt 125 per maand kwijt.
Dan heb je op jouw dagen je eigen pony voor een bepaald bedrag per maand (vaak stukken goedkoper dan een eigen paard) en hoef je vaak de DA-kosten ook niet te betalen
Dreamy schreef:Ik lees ook in je profiel dat je van paardrijden af moest, omdat het te duur was. Een eigen paardje is nog vele malen duurder, kunnen en willen jouw ouders dat dan wel betalen? Anders zou ik eerder kijken naar een bijrijdpony als ik jou wasDan heb je op jouw dagen je eigen pony voor een bepaald bedrag per maand (vaak stukken goedkoper dan een eigen paard) en hoef je vaak de DA-kosten ook niet te betalen
1Do1 schreef:Ja maar ik wou het ook weten gewoon of er goedkope stallingen waren voor een pony ik wou het gewoon weten want ik weet zeker dat ik geen eigen pony ga kopen( ik wil het wel) maar ik ben super blij met mijn verzorgpony maar ik wou gewoon weten of er stallingen in de buurt waren waar ik woon maar dankjewel dat je het zegt!!:D
Ik zat ook altijd wel al rond te kijken hoor, voor goedkope leuke stalletjes! Maar je moet echt geluk hebben wil je iets voor minder dan 100,- vinden, ben ik bang!

Dreamy schreef:1Do1 schreef:Ja maar ik wou het ook weten gewoon of er goedkope stallingen waren voor een pony ik wou het gewoon weten want ik weet zeker dat ik geen eigen pony ga kopen( ik wil het wel) maar ik ben super blij met mijn verzorgpony maar ik wou gewoon weten of er stallingen in de buurt waren waar ik woon maar dankjewel dat je het zegt!!:D
Aah okeIk zat ook altijd wel al rond te kijken hoor, voor goedkope leuke stalletjes! Maar je moet echt geluk hebben wil je iets voor minder dan 100,- vinden, ben ik bang!
Gelukkig heb je al een verzorgpony, dat is natuurlijk al hartstikke leuk
1Do1 schreef:Ja!!:D Ik ken wel een stal waar je maar voor een pony 50 euro betaald met voer erbij dus het bestaat wel daarom vroeg ik of iemand nog meer stallen kennen! maar heeft u een eigen paar of verzorgpony?

Een eigen paard komt ooit wel eens, als ik voldoende geld heb. Eerst maar eens een eigen huis 
Voelt bijna als een eigen
!