ABOP noord Nederland

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Fenny

ABOP noord Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-12 15:40

Wie weet waar (dit jaar?) een ABOP wordt georganiseerd van het NSPS? Tolbert helaas niet, heb net contact met ze gehad.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-12 15:48

Het gaat daarom ook over het NSPS ;) verwarrend zijn al die afkortingen wel.
Weet buiten Tolbert geen in het noorden. Cis heeft het wel eens van de grond proberen te krijgen in Hippolytushoef, maar altijd te weinig deelname.

Edit: mijn eerste zin slaat nu nergens meer op :+ reageerde iemand over het NRPS die het alleen nog in Ermelo organiseerd.

Fenny

Re: ABOP noord Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-12 15:58

Ik snapte jouw eerste zin ook niet echt :') Maar na je edit wel, haha.
Heb Ciska zojuist een PB gestuurd. In Tolbert is het ook lastig zeiden ze om genoeg deelnemers te krijgen. Misschien kan ik kijken of ik het een keer in Oenkerk kan organiseren, ligt iets centraler misschien voor het Noorden (ook voor Noord Holland doel ik dan op) en het is voor mij dan naast de deur :D Haha

Dennis

Re: ABOP noord Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 14:49

Ik heb het al in het bovenste puntje van Noord-Holland geprobeerd de organiseren (zodat het voor het noorden ook goed bereikbaar was), 3 jaar achter elkaar. Waarvan maar 1 jaar gelukt is, de 2 jaren erna niet.

Mocht het jou lukken wil ik ook wel mee doen. Dit najaar red ik nog niet, van het voorjaar wel.