ik was eens benieuwd wat voor "rare"fratsen andere fjorden hebben,..
Dit omdat tanja van de week ons gigantisch heeft laten schrikken,..
Wij hadden tanja los in de bak, met een hindernisje waar ze overheen kon, ging allemaal super goed.
Toen hij op 1,10 stond zei ze doe het zelf maar snapte ik wel want beestje ging me ook al wat te hoog met der 1,00 meter
Dus ik wil er ophalen om uit te gaan stappen rent ze me naar de bakdeur toe( die zat dicht hoor)
Toen ze daar was kon ik naar der toe lopen, ze stond er ook echt van kom maar baasje.. Toen ik er wilde pakken springt ze me over de deur heen van 1,30/1,40! Ik en de eigenaresse van stal allebei lijkbleek en gelijk naar der toe gerent, alleen mevrouw had niks?
En wij de schrik van ons leven. pfff dit doen we dus ook nooit meer durf er bijna niet meer los te laten in de bak of me man moet voor de deur gaan bivakeren, hebben jullie fjordjes ook wel eens van dat soort dingen? overigens heb ik er wel helemaal nalaten kijken afgezien van wat spierpijn( normaal springen we heel laag) had ze echt helemaal niks! En als ze kon lachte ze ons nog uit omdat wij zo schrokken.
(ow even voor de mensen die denken heb je die hindernis niet afgezet met lint? Ja dat hadden we wel) alleen omdat zij nog al hard galopeerd wilde we de rest niet afzetten want dit had ze ook nog nooit gedaan sinds we haar hebben.)normaal gaat ze er over en loopt zelf terug om weer er over te gaan. Dit keer dus niet:S)
Normaal springen we echt maar 40/50 cm met der.