nakomelingen van KWPN merrie Icoliene (v. Belisar)gezocht!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Eilinora

nakomelingen van KWPN merrie Icoliene (v. Belisar)gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-12 15:24

voor 5 jaar geleden stond ik met mijn 2 merrie,s bij een boer op stal en die heeft mij destijds meegenomen naar een paardenmarkt om een paard te kopen voor mij om te rijden.
dat werd de vos KWPN merrie Icoliene van belisar uit de merrie nicoline dacht ik.

ze was al behoorlijk op leeftijd (17 of 18 jaar dacht ik) maar een leuk paard voor de bosritten.

nu weet ik dat ze altijd fokmerrie is geweest en dat er diverse nakomelingen van haar in de sport lopen.
wij hebben er nog 1 veulen uit kunnen fokken die nu 4 jaar is en inmiddels is ingereden.

maar ben zelf wel heel benieuwd naar de overige nakomelingen van deze merrie.

inmiddels sta ik niet meer bij deze man en de merrie is er ook niet meer,ze is op 20 jarige leeftijd verkocht naar italie naar een ''liefhebber''
heb dus zo mijn twijfels of ze nog leeft(weet eigenlijk wel zeker dat ze niet meer leeft)

dus is hier iemand die een nakomeling van haar kent of heeft dan hoor ik het graag.

Hindo2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 16:17

Eilinora

Re: nakomelingen van KWPN merrie Icoliene (v. Belisar)gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-12 16:18

dat wist ik inderdaad maar ik zoek de eigenaren en foto,s van deze paarden.

en overigens zijn er wel meer nakomelingen van de merrie want heb er ooit nog 2 meer gevonden maar weer kwijt geraakt.

Hindo2

Re: nakomelingen van KWPN merrie Icoliene (v. Belisar)gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 17:31

Je kan ook even een nakomelingen overzicht opvragen bij het kwpn. Dan hebben ze t levensnummer van de merrie nodig : 90.8147
. Doe ik ook vaak om zaken uit te zoeken en werkt super!