Ik ben van plan een Hackney pony ( Kleine-maat) te gaan kopen. En om daar SGMW en dressuur vaardigheid mee te gaan rijden.
Ik ben erg benieuwd naar de ervaring van andere bokkers met de hackney pony.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

vind ut wel mooi hoor...
maar ik ga een jonge kopen. die nog geen elastieken en gewichten om de benen heeft gehad.. dan lopen ze al een stuk minder te showen
ik denk dat de dressuur dan een stuk makkelijker gaat...
ik ga ff googelen
twist12 schreef:Ik ben niet eens zo'n fan van dat geshow met die benenvind ut wel mooi hoor...
maar ik ga een jonge kopen. die nog geen elastieken en gewichten om de benen heeft gehad.. dan lopen ze al een stuk minder te showen
ik ga ff googelen
twist12 schreef:Ik ben niet eens zo'n fan van dat geshow met die benenvind ut wel mooi hoor...
ik ga ff googelen
Rider01 schreef:twist12 schreef:Ik ben niet eens zo'n fan van dat geshow met die benenvind ut wel mooi hoor...
ik ga ff googelen
Dat ben ik niet met je eens
Ze showen van zichzelf al en dat hoofd hoog, dat hoort gewoon een beetje bij het ras.
Denk dat je je flink moet verdiepen in het ras, want op dit moment denk ik dat je beter naar een andere pony kunt kijken (op basis van wat je hebt geschreven)
goeroe schreef:@Gamblex17: Leuke kruising heb je, maar een Hackney/Welsh kan het niet zijn, daar moet minimaal nog iets anders doorheen zitten. Welsh zie ik er ook niet in terug eigenlijk.
@twist12: Misschien kun je eens contact opnemen met het stamboek of bij een keuring of wedstrijd met Hackney's kijken. Daar kom je ongetwijfeld ook mensen tegen die je van alles over dit ras kunnen vertellen.