Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

lianne125 schreef:Bij het NRPS krijgen ze een sportpredicaat bij Z1 + 1 als ik me niet vergis.
elfje72 schreef:De beter Stermerries die minimaal een eerste premie nakomeling hebben gehad worden Keur.
Er zijn namelijk niet gigantisch veel dieren bij het nrps met zoveel predikaten op zak
Rianneke schreef:elfje72 schreef:De beter Stermerries die minimaal een eerste premie nakomeling hebben gehad worden Keur.
Maar dan moeten ze ook nog de abob met een voldoende hebben afgesloten![]()
Als je op de naam van de pony + nrps googled is de kans trouwens zeer groot dat je haar al tegenkomt in bijv. de keuringsuitslagen...
Ben trouwens wel benieuwd om welke pony het gaatEr zijn namelijk niet gigantisch veel dieren bij het nrps met zoveel predikaten op zak
Djonah schreef:In haar papier (heb een kopie van haar paspoort) staan alleen de predikaten keur, preferent en prestatie. Ik weet dus niet of het gaat om een sport prestatie of fok prestatie. Misschien dat iemand dat weet? Via NRPS kreeg ik via PB al te horen dat ze niet vindbaar is bij de keuringsuitslagen. Misschien binnenkort even een telefoontje naar het NRPS voor mee info en anders KWPN. Ben benieuwd wat ze gelopen heeft.