Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

bij ons op stal was nog iemand met ong. Dezelfde afstamming en haar duitse rijpony leek echt heel veel op die van jou! Ook een bruine met zo'n leuke bles. _MG schreef:Ik heb foto's in mijn profiel of het topic ik mijn onderschriftbij ons op stal was nog iemand met ong. Dezelfde afstamming en haar duitse rijpony leek echt heel veel op die van jou! Ook een bruine met zo'n leuke bles.
Noetje14 schreef:_MG schreef:Ik heb foto's in mijn profiel of het topic ik mijn onderschriftbij ons op stal was nog iemand met ong. Dezelfde afstamming en haar duitse rijpony leek echt heel veel op die van jou! Ook een bruine met zo'n leuke bles.
Nee die lijkt er niet zo veel op, heb je wel foto's van die bij jullie op stal stond, lijkt me wel leuk.

Tomorrow schreef:Wat een leukerd! Leuk koppie zit erop
Ik denk dat je even een neusnetje moet proberen.
Het kan zijn dat jou pony last heeft van de pollen, en daardoor schud met het hoofd
Mijn pony schud ook met haar hoofd, dat arme ding heeft last van hooikoorts
Door dat neusnetje wordt het stuifmeel tegengehouden waardoor het niet de neus ingaat en het dus niet gaat kriebelen.
Waardoor ze ook niet of minder schudden met het hoofd.