wie weet er nog een hafelinger te koop

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

adrieeeee

wie weet er nog een hafelinger te koop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-12 14:35

hallo
ik zoek nog een haflinger wie heeft er nog een die hij kwijt wil
het mag ook een fjord of tinker zijn en ook een half bloed mag ook

mvg adrie :)
Laatst bijgewerkt door adrieeeee op 18-07-12 14:51, in het totaal 1 keer bewerkt

belle_boef

Re: wie weet er nog een hafelinger te koop

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 14:35

Ik weet er nog wel 1, haflinger merrie van 9 jaar. Weet niet wat je precies zoekt.

Sjors

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 14:36

Dit hoort op de bokt markt.
Getemd

adrieeeee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-12 14:42

belle_boef schreef:
Ik weet er nog wel 1, haflinger merrie van 9 jaar. Weet niet wat je precies zoekt.

een liefe pony die wil werken en beetje voorbeginers en wat vragen ze daar voor

belle_boef

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 14:43

Dat zou ik allemaal even moeten navragen.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 14:43

Laat me raden TS: niet te oud, helemaal gezond, bomproof, moet er lekker mee op buitenrit kunnen, klein sprongetje kunnen maken, kinderen moeten ermee weg kunnen rijden maar volwassenen ook?

s6801881

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 14:45

http://www.bokt.nl/markt/search?f[0]=field_ad_category%3A1

Daar kan je selecteren op ras, maar ik wil je wel waarschuwen dat de prijs niet erg realistisch is. Daarnaast ben je er met de aankoop van een paard niet: halsters en tuigage komen er ook nog bij. En ik kan je wel vertellen dat een zadel dat je paard geen schade aandoet duurder is dan je budget voor het beest ;) misschien toch nog eventjes wachten?

Tiffany

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 14:46

Vjestagirl schreef:
Laat me raden TS: niet te oud, helemaal gezond, bomproof, moet er lekker mee op buitenrit kunnen, klein sprongetje kunnen maken, kinderen moeten ermee weg kunnen rijden maar volwassenen ook?

Gezien aan de leeftijd is hier niet heel goed over nagedacht en heeft ts zijn spaarpot omgekeerd ;)

belle_boef

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 14:47

Tiffany schreef:
Vjestagirl schreef:

Gezien aan de leeftijd is hier niet heel goed over nagedacht en heeft ts zijn spaarpot omgekeerd ;)

Daar had ik nog niet naar gekeken :')

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 14:47

Ik ook niet. Maar over het algemeen, als een TS met zo'n budget komt moet het dier dan ook nog eens alles hebben... Vandaar

adrieeeee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-12 14:48

Vjestagirl schreef:

ja idd zoon pony zoek ik

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 14:48

Ik stel de vraag andersom; wat heb je de haflinger te bieden? :)

adrieeeee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-12 14:49

Vjestagirl schreef:
Ik ook niet. Maar over het algemeen, als een TS met zo'n budget komt moet het dier dan ook nog eens alles hebben... Vandaar

ja nou maar moet nietr zoon paard hebben wat heel duur is wil liefst een veulen

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 14:50

Dan zul je toch een wat ruimer budget moeten hebben vrees ik. Je eisen zijn niet realistisch voor de prijs die je in je hoofd hebt.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 14:50

Wil je een zoon als paard? :?

adrieeeee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-12 14:50

vuurneon schreef:
Ik stel de vraag andersom; wat heb je de haflinger te bieden? :)

groot weiland, liefde lekker poetsen en knuffelen mee buiten rijden van alles eigelijk wel

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 14:51

Misschien kun je eens kijken bij haflinger fokkerijen?
Veulen is niet handig natuurlijk als je lekker wilt rijden :)

Sky_As

adrieeeee schreef:
Vjestagirl schreef:

ja idd zoon pony zoek ik

en dan het liefst met een a-merk zadel, hoofdstel en overige toebehoren in de prijs inclusief.... :j

Vjestagirl

En wat wil je gaan doen met dat veulen? Want de eerste 3 jaar kun je er eens per week een borsteltje overheen halen, en als ze 2,5 zijn eens rustig mee gaan wandelen voor 5 minuuutjes, maar dan stopt het ook wel. En als ze dan ouder zijn komen er ineens een boel kosten voor het inrijden bij.

En nee, niemand zoekt zo'n paard wat heel duur is, maar jij zoekt alles wat (bijna) iedereen zoekt in een paard, maar dan voor een prijs waar je dat gewoon niet voor kunt krijgen.

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 14:53

adrieeeee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-12 14:54

vuurneon schreef:
Misschien kun je eens kijken bij haflinger fokkerijen? Veulen is niet handig natuurlijk als je lekker wilt rijden :)
oke bedankt voor de tip

adrieeeee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-12 14:55

Vjestagirl schreef:
En wat wil je gaan doen met dat veulen? Want de eerste 3 jaar kun je er eens per week een borsteltje overheen halen, en als ze 2,5 zijn eens rustig mee gaan wandelen voor 5 minuuutjes, maar dan stopt het ook wel. En als ze dan ouder zijn komen er ineens een boel kosten voor het inrijden bij. En nee, niemand zoekt zo'n paard wat heel duur is, maar jij zoekt alles wat (bijna) iedereen zoekt in een paard, maar dan voor een prijs waar je dat gewoon niet voor kunt krijgen.

ja nou ik moet tog ff kijken voor de prijs maar rond die prijs ongeveer wil ik uitgeven

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 15:01

adrieeeee schreef:
Vjestagirl schreef:
En wat wil je gaan doen met dat veulen? Want de eerste 3 jaar kun je er eens per week een borsteltje overheen halen, en als ze 2,5 zijn eens rustig mee gaan wandelen voor 5 minuuutjes, maar dan stopt het ook wel. En als ze dan ouder zijn komen er ineens een boel kosten voor het inrijden bij. En nee, niemand zoekt zo'n paard wat heel duur is, maar jij zoekt alles wat (bijna) iedereen zoekt in een paard, maar dan voor een prijs waar je dat gewoon niet voor kunt krijgen.

ja nou ik moet tog ff kijken voor de prijs maar rond die prijs ongeveer wil ik uitgeven

Dan zou ik als ik jou was bereid zijn om wat in te leveren.

Dus idd, ik zou kijken naar veulens (waar je dus de komende paar jaar niets mee kan)
Of kijken naar oudere paarden (houd er rekening mee dat oudere paarden vaak sneller iets mankeren en meer dierenartskosten maken)

Wat jij wilt hebben is wat iedereen wil hebben. Een paard wat helemaal perfect is, voor weinig geld. Dat bestaat gewoon (bijna) niet. Wat jij zoekt is meer waard dan €500,-

En je wilt nu gaan kijken naar een veulen: wat zou je gaan doen met dat veulen?

s6801881

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 15:03

adrieeeee schreef:
Vjestagirl schreef:

ja idd zoon pony zoek ik

Succes :') Als je heel veel geluk hebt kan je zo'n pony misschien voor 1500 euro ergens vinden, maar dan is de pony vaak al weer op hogere leeftijd. TS, je plannen zijn zeker niet realistisch en helemaal niet in het belang van de pony. Wat wil je er straks opknopen om te rijden? Een zadeltje van 200 euro? Dan hoop ik dat je tzt ook een goede baan hebt om voor de dierenartskosten op te draaien, want vaker wel dan niet rijd je de rug ermee kapot, en dan hebben we het nog niet eens gehad over de pasvorm en de zadelpasser die dat voor jou bepaald :=

Komkommertijd. Wanneer beginnen de scholen ook alweer?

Wat kunnen we op bokt binnen je budget vinden? http://www.bokt.nl/markt/search?f[0]=field_ad_category%3A1&f[1]=field_ad_price%3A[1%20TO%20500]

Kortom: shetlanders, A pony's en veulens, meestal onbereden.

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 09:04

Advertenties horen thuis op de Bokt Markt: http://www.bokt.nl/markt/
Hier kun je in de Te koop advertenties kijken maar ook zelf een advertentie plaatsen dat je een pony zoekt.

Hier een slotje.