Friese hengst 5 jaar

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

KimM1705

Friese hengst 5 jaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-12 14:03

Hoi Bokkers,

Ik heb een vraag aan jullie, de mensen die verstand hebben van friese paarden.

De vader van een collega van mij is helaas pas geleden overleden.
Hij had een friese hengst van 5 jaar.
Omdat mijn collega + familie niks met paarden hebben, willen ze hem (en zijn gezelschapspony) verkopen.

Ik wil al een lange tijd een eigen paard, maar nog niet de knoop doorgehakt.
Nu zag en hoorde ik dit en zag ik gisteren foto's.. Wat een geweldig dier.

Zij vragen niet veel, omdat ze alleen maar willen dat hij naar een goed huis gaat.
Er is weinig gedaan met de fries.
Wel loopt hij rustig met je mee, is rustig bij de hoefsmid ed.

Nou zit ik heel erg te twijfelen... Wat zal ik doen?
Ik heb niet zoveel ervaring met het inrijden, maar wel iemand die dat wel heeft en mij daarbij wil helpen.
Hengst... Laten ruinen of is dat te laat??

Ik zit erg in twijfel...

Kunnen jullie mij jullie advies geven?
Bedankt alvast!

s6801881

Re: Friese hengst 5 jaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 14:11