Ik ben op zoek naar een foto van de vader van mijn paard, Texas. Deze hengst is van Lucky Boy en heeft onder Emile Hendrix internationaal gesprongen. Ik kan nergens een foto vinden. HELP!!!
rigoletto
Geplaatst: 29-10-03 13:45
Misschien kun je het eens proberen bij de Hoefslag, ze hebben vast een uitgebreid archief. Ook Jacob Melissen fotografeert al jaren, die kun je ook eens bellen of er nog wat is.
Bojangles
Geplaatst: 29-10-03 13:59
Dit heb ik gevonden op internet:
X02305 - TEXAS date de naissance:4/12/1977 Race: KWPN Robe: gris/schimmel Monsieur Jean-Michel DECHAMPS chemin du Ry de Hèze 24 BE - 1390 GREZ-DOICEAU +32 (10) 84.40.33
Bij nakomelingen stond jouw paard ook als het goed is:
KENYA DE LONGPRE (TEXAS-ALME) 11/4/1994 sBs M gris/grijs
ook op pedigree kon ik niks vinden. Alleen dat Texas een Lucky boy X Rigoletto x Sans Souci is.
Lucky Boy (eng. volbloed) Zoek f op zoekfunctie, is een heelverhaal over geweest )
Rigoletto (holsteiner)
Sans Souci (selle Francais)
Stuur anders een mailtje naar MissHiss, zij heeft héél veel info en foto's, misschien ook van Texas
Talitha15
Geplaatst door de TopicStarter: 30-10-03 12:28
Ik heb echt alles geprobeerd, ik heb heel het internet afgestruind, de fokker gebeld, maar nergens een foto te krijgen. (De fokker had vast geen zin om moeite te doen ) Ik heb ook een mailtje gestuurd naar het KWPN, maar nog geen antwoord.
Bedankt voor jullie tips en moeite!!
Ik ga gewoon verder zoeken en ik zal MissHiss even een mailtje sturen.