Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

s0173957 schreef:Zo kijk je niet naar een moederstam è...
Hoeveel paarden in de dichtbijzijnde familie van de moeder hebben sport gelopen? Bijna geen enkele...
De daag de dag zou z'n hengst onmogelijk meer een kans krijgen, zou jammer zijn als de moederlijn alleen doorslag gaat geven welke hengsten wel of geen goedkeuring gaan vinden. 

Manon262 schreef:Anne_GTI schreef:Zijn manier van bewegen staat me niet aan. Vind het een grote slappe douwer.
ok, dan mag jij me is vertellen wat jij er dan precies "slap" aan vindt? ik wil wel wat bijleren, verklaar je nader !
Manon262 schreef:Anne_GTI schreef:Zijn manier van bewegen staat me niet aan. Vind het een grote slappe douwer.
ok, dan mag jij me is vertellen wat jij er dan precies "slap" aan vindt? ik wil wel wat bijleren, verklaar je nader !
dan kunnen we tenminste verder discussieren agerrits schreef:Geweldig wat een mooie hengst!!![]()
Hopelijk doen ze het rustig aan met deze jonge hengst.
Elisa2: Die ruime bewegingen maken juist het wijken makkelijker t.o.v. een met minder ruime gangen, zo kun je het natuurlijk ook weer bekijken ipv het nadeel te benoemen![]()
s0173957: Nimmedor heeft een ook moederlijn waaruit geen verdere sportpaarden komen. Hij is wel een stempelhengt en benoemd tot hengst van de eeuw bij kwpnDe daag de dag zou z'n hengst onmogelijk meer een kans krijgen, zou jammer zijn als de moederlijn alleen doorslag gaat geven welke hengsten wel of geen goedkeuring gaan vinden.
Elisa2 schreef:Hm ik vindt deze hengst vooral een "grootloper"..naar mijn smaak heeft ie een te ruime beweging zowel achter als voor..zo'n dier kan moeite hebben met sluiten later.
Dus we zullen zien of we er ooit nog meer van gaan horen..

Manon262 schreef:Sorry, mag ik nu even heel hard lachen... Dit is een JONG paardje met bovengemiddelde en ruime gangen, beetje jaloers ?? Mag ik jouw rijkunsten met een jong paard is beoordelendan kunnen we tenminste verder discussieren