Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Maar als je meer wilt weten kun je me altijd PB'en hoor. Ik heb in ieder geval nog geen moment spijt gehad dat ik ze daarheen heb gebracht.
Scarlatt schreef:Mijn merrie veulentje staat momenteel met haar moeder in de opfok in Emst bij de Lindehoeve. Moet zeggen dat ze daar erg leuk staat samen met andere merrie's en hun veulens.
Zelf heb ik ervoor gekozen als ze straks 8 maandjes oud is en rustig is afgespeend dat ze bij mij komt te staan. Hier staat ze in een kudde van leeftijden verschillend van 2 tot 28 jaar. Wel ga ik nog opzoek naar iemand die nog een plaatsje zoekt voor hun veulen zodat ze wel een leeftijdsgenootje heeft in de groep. Kunnen ze lekker samen kleuteren.
Pantykous schreef:Ook ik heb mijn veulen naar de Eifelopfok gebracht. Als ik weer een jong paard had zou ik het direct weer doen! Dave en Linda zijn hele fijne mensen, je wordt goed op de hoogte gehouden. Ik kreeg een sterk, welgemanierd paard terug. Echt hoor, nooit meer anders