Hij komt dagelijks in handen krijgt 2x daags een klein beetje kuilvoer en staat 24/7 buiten met weidemaatjes.. Nu dacht ik eerst dat dit kwam van wormen dus gisteren eens even grondig ontwormt over 8 weken gooi ik hier nog een herhaling achteraan.. Maar ik kon vanavond nou niet echt stellen dat die buik nu grondig geslonken was ofzo.. Is dit nu een teken dat hij nog in de groei is? Zijn ribben kon ik niet echt vinden vandaag
MAAR zijn ruggengraat heeft nog geen enkel laagje spek die ligt echt nog zichtbaar bovenop.. Ik zal morgen ochtend even wat fotos maken..

Beer is pas met 4,5 ingereden, rustig aan gedaan en met 5 pas doorgereden en nu hij 7 is wordt ie eindelijk echt een beetje paard! Komt vast goed dus bij jou!
...misschien oogt het naar jou idee zo omdat hij voldoende buik (darminhoud) heeft. Buikspieren trainen kan de buik doen slinken, verder is het denk ik met name ruwvoer wat de darmen vult, waardoor de buik zo goed gerond is. Maar vind m er zo van de foto niet verkeerd uit zien