:Ik heb 3 weken geleden mijn paspoort aangetekend naar het KWPN verzonden omdat de pagina met entingen vol was. Het paard is ook al 10 dus logisch dat de pagina's vol zijn maar dat terzijde. Keurig het formulier op de website ingevuld en erbij gedaan met het verzoek tot aanvulling paspoort (kosten, ongeveer 28euro).
Volgens internet is de aangetekende zending ruim 2 weken geleden door het KWPN ontvangen. Ik zat net vandaag te denken, ik moet ze maar eens bellen want we gaan over 2 weken weer enten.
Krijg ik vandaag een brief van het KWPN dat ze het bericht over het OVERLIJDEN van mijn paard hebben ontvangen en of ik nog even het registratiepapier wil opsturen.
Ik meteen bellen, maar om half 6 is iedereen daar al naar huis.Ten eerste vind ik het op zijn zachts gezegd belachelijk dat ze niet kunnen lezen daar, en dat ze er ook twee weken over doen om een brief te sturen. Verder hoop ik dat ze mijn paspoort niet al door de schredder geduwd hebben, want dat zou betekenen dat ik een nieuw aan moet vragen en ook alle basisentingen opnieuw moet doen (en wie gaat dat betalen ...).
Tot slot baal ik er ook van dat ik dus al 3 weken mijn paard niet mag vervoeren, niet naar het strand kan, niet op wedstrijd (had geen plannen) maar toch.
Zo, dat lucht op. Morgen maar eens HEEL BOOS het KWPN bellen.
Moest toenom een nieuwe te krijgen zelfs DNA laten doen. En ik kon natuurlijk betalen.
wat een kantoorleven daar zeg