Welke kleur is het nou?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Wispeltuur

Welke kleur is het nou?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-12 23:09

Ik heb al een keer eerder een topic geopend over mijn zilver appel bruine mini, ik twijfelde toch of het een 'gewone' zilver appel bruine was. Er werd toen aangehaald dat er heel misschien wildkleur oid. door zat maar omdat er geen directe kenmerken waren werd het op zilver appelbruin gehouden.

Nu zijn we ondertussen weer een jaartje verder en van de week vielen me wat strepen op zijn schouder op. Vorig jaar had ik deze ook gezien op een foto maar dacht toen dat het een belichtings foutje was, maar ik weet nu vrij zeker dat het echt bestaat. Ik heb vandaag nog zitten turen naar zebra strepen op de benen maar ik kan er niet echt iets over kwijt aangezien meneer al helemaal in zomer vacht zit maar zijn benen niet echt mee willen werken.. Ik heb van de wildkleur gezien dat er een streep/vlek op de schouder kan verschijnen maar of dat ook meteen zegt dat het ook een wildkleurt is vind ik dan lastig.
Meneer zijn manen krijgen ook steeds meer kleur, als je goed kijkt op de foto zie je dat de streep bij de schouder/schoft ook doorloopt in de manen, sinds dit jaar begint het helemaal een kleuren paradijsje te worden door zijn hele manen kam uitvloeiend naar beneden.

Hier een fototje, deze is dus van vorig jaar en jammer genoeg een slechte en donkere kwaliteit. Als er een betere nodig is ga ik morgen even op pad met mijn camera :) De vlek is nu donkerder en scherper dan op de foto.

Afbeelding

Waar ik ook nog benieuwd naar was, ik heb mijn paardje van jaarling af en tot nu toe is het ieder jaar een verassing hoe hij er in de zomer uit komt te zien. Verkleurt hij nu telkens donkerder omdat hij nog jong is of?? En zoja, hoe lang zal hij dan waarschijnlijk nog verkleuren?

Bedankt! :D

balance
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 02:09