ik heb even in je profiel gekeken . Wat een lieverd die Ivo. Hij ziet eruit alsof hij alles leuk vindt, als hij maar aandacht krijgt. Veel plezier met hem.
Met mijn paard waar ik toch niet echt meer mee kan trainen, rijd ik veel stapritjes buiten (klein drafje af en toe), wandelen we vele km's, vrijheidsdressuur, longeren, grondwerk, spelen, schrikparkourtje enzo neerleggen. Je kunt zoveel verzinnen!
ik fiets ook met mijn hafje , hij vind het echt leuk ff geen mens op je rug en gwoon lekker buiten 'rijden ' ik ben het fietsen gaan oefenen met iemand die fietste en ik achterop zodat als er wat gebeur je er zo van af kan springen. handig is ook dat die op je stem loopt en vooral de HO
verder kun je van alles doen schrikparcours, vrijspringen , zwemmen met je paardje nu het lekkere weer er weer aan komt , spelletjes tegen andere zet je een parcours af zoals wie het eerst een spons in de bak gooit ofzo
Ik hardloop vaak met mijn haf. Ik had een tijdje geleden een artikel gelezen in de bit. 'We verwachten dat ons paardje een goede conditie heeft, maar we kunnen daarbij ook onze conditie trainen'. Als hij braaf is aan de hand, kun je lekker door het bos hardlopen.
ging fout hahahaha sorry [RIJ-ITP] Terror Terra! moest deze zijn om te laten zien dat ook ik met mijn haflinger erg veelzijdig bezig ben en niet eens heel serieus!