Ik ben Sanne en ben binnenkort van plan om mijn allereerste paard aan te schaffen.

En heb mijn oog laten vallen op de prachtige, sierlijke Adalusiër! Een betrouwbaar bedrijf dat bemiddelt in de verkoop van Spaanse paarden vind ik http://www.baroquehorses.nl, dat is van Monya van 't Balingehof... er zijn vast mensen die dat kennen!

Maar waar ik de laatste tijd een beetje over twijfel... is het volgende: Monya heeft goede en mooie paarden te koop staan. Veel paarden hebben veel potentie in de dressuur. Maar ik zoek gewoon een maatje voor het leven, voor lekkere buitenritjes, voor gewoon een leuk leven! Helemaal niet voor dressuur of weet ik veel wat... Probleem: Ik heb het idee dat ik te veel betaal voor zo'n paard, terwijl ik gewoon een suffe lieve goedzak zoek.. Ben totaal niet op zoek naar iets met potentie (waar je dus wel dik voor betaalt).
Weet iemand andere betrouwbare adressen voor een mooie Andalusiër? Ik wil graag een man, het liefst een hengst maar geen must. Ik hou van veeel behang, kleur maakt niet zo uit, als hij maar "iets" qua uitstraling heeft.

Ik wil niet aan één verkoopadres gebonden zitten, maar tot nu toe kan ik zelf nog niet echt wat anders vinden dat heel vertrouwd aanvoelt.
Wie wil mij helpen? Ik weet dat er een aantal (groot aantal) Bokkers zijn met aan Anda, waar hebben jullie de jouwe vandaan en (als je dat aan mij wilt laten weten) hoe duur was de jouwe? (Dit kan in PBtje). Ik ben er echt al heel lang mee bezig.
Alvast bedankt voor jullie hulp!