goede hengst voor paardje?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

balckyamika

goede hengst voor paardje?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-12 10:42

hoy ik zou graag mijn lieve merrie willen dekken maar weet niet zeker welke hengst ik zou pakken.
Eerst zal ik beginnen met Blacky die moet in 2013 haar eerste veulen krijgen, de hengst moet wel een minipaard zijn met een stamboek. Heb al een paar hengsten gevonden maar die zijn dan veel te ver.
Ik zal eerst de hengsten geven:
- Deze hengst vind ik op zich wel leuk maar dat kan een probleem geven dat het niet uit 1en het zelvde ras bestaat:
http://www.koopjeskrant.be/ter_dekking_ ... 29660.html
deze hengst vind ik een hele mooie en voldoet aan alles maar 1 minpunt!! Geen prijs :(
http://www.koopjeskrant.be/ter_dekking_ ... 24923.html
Heb jezelf nog een miniatuurhengst laat het maar weten en zet de prijs en foto erbij alstublieft :)
/3
de foto's van Blacky:
als ze net geschoren is :
Afbeelding
Afbeelding
met haar vriendin
Afbeelding
in de stal:
Afbeelding
de eerste keer singel:
Afbeelding
/3
alvast bedankt ;)

Donja

Re: goede hengst voor paardje?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 10:49

Prijs is heel simpel; neem contact op met de eigenaar van de hengst en vraag wat het dekgeld is... ;)

Wat is je fokdoel? Wil je een veulen voor jezelf, of voor de verkoop?
Ben je al met je merrie naar een keuring/stamboekopname geweest? Dan weet je wat de + en - punten van je merrie zijn en kan je een hengst uitzoeken die de punten kan verbeteren/vastleggen.

balckyamika

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-12 10:58

Donja schreef:
Prijs is heel simpel; neem contact op met de eigenaar van de hengst en vraag wat het dekgeld is... ;)

Wat is je fokdoel? Wil je een veulen voor jezelf, of voor de verkoop?
Ben je al met je merrie naar een keuring/stamboekopname geweest? Dan weet je wat de + en - punten van je merrie zijn en kan je een hengst uitzoeken die de punten kan verbeteren/vastleggen.

bedankt voor de informatie !! *\o/* ik denk dat ik nu weet welke dat ik moet nemen :)