Wat grappig dat je zowel een Ukato als Zuidhorn hebt. Ik zie dat je uit de provincie Groningen komt, vast Post-invloeden. Mijn merrie komt uit hun fokkerij 
Mijn merrie gaat richting de 1,70, toch wel aardig aan de maat. Maar geen fors dier. Ze komt heel kalm over, en heeft ook een heerlijk centenbakkie. Als er iets gebeurt is ze echter snel wakker. Alhoewel, toen ik haar uittestte bij de fokker, en er een ineens een man uit de sloot kwam stappen en een kano aan de kant trok, verzette ze geen stap... Ze stond vol interesse te kijken. Aan de longe en in het werk is ze erg loperig. In het begin deed ik er een paar rondjes over om een overgang terug te rijden. Ze is op het moment nog wat slap in de rug en ik longeer haar vooral. Ik heb haar nog maar 3 weken, en ze is een half jaartje onder het zadel, dus we hebben nog alle tijd daaraan te werken. Mijn doel is SGW te gaan rijden met haar. Ik heb haar gekocht omdat er genoeg bloed, beweging en vermogen inzit, ben benieuwd het met het lef in het veld zit! Ik kan niet wachten om het te testen... Nog eventjes geduld!