Nakomelingen van beart

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

tootje21

Nakomelingen van beart

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-12 14:19

Hallo allemaal
Ik heb sins kort een nakomeling van beart x onne.
En ik ben erg benieuwet wie ook een nakomeling heb van beart
Eb hoe ze op bloeien
Gr tootje

ImkeTarek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 21:26

Wij hebben er een paar op stal staan, waaronder "mijn" paardje Wiepkje.
Ik vind Beart nakomelingen echt super fijne paarden. Het zijn (naar de friese maatstaaf) vrij pittige paarden, zonder onvoorspelbaar of gemeen te zijn, fijne rijpaarden dus!

Edit;
Ook even een foto van Wiepkje (5jr), 1e premie stermerrie, die momenteel klaar gemaakt word voor de IBOP (moet ze a.s. donderdag lopen). Als ze deze haalt gaat ze 14 juli opnieuw naar de keuring, om hopelijk weer een 1e premie te halen, waardoor ze weer naar de centrale keuring kan en daar hopelijk een kroonpredicaat kan behalen (2jaar terug helaas niet voorlopig kroon geworden).. Spannende dag donderdag dus :P

Afbeelding
Als 3jarige op de keuring

Afbeelding
Afgelopen januari ofzo..
Laatst bijgewerkt door ImkeTarek op 08-06-12 22:04, in het totaal 1 keer bewerkt

daphneM

Re: Nakomelingen van beart

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 21:51

Hallo, wij hebben vorig jaar 4 nakomelingen gefokt met beart, en 3 jaar geleen ook nog..Ik heb dus meerdere paarden momenteel ( Zie onder topic) ben ik een beart aan het beleren super karakter.

De beartén hebben van ons allemaal een eerlijk, fijn karakter, Zelfs onder het zadel zetten ze geen stap verkeerd! Top dus!
vorig jaar 1 x een veulen van beart een 1ste premie, de andere 3 hebben we gehouden dus niet voor de keuring gedaan.
Die komen met het 3de jaar weer aan de beurt.

De beart die ik nu beleer staat momenteel bij de hengstenhouder om klaar gemaakt te worden voor een premie.

Dit is de merrie.

Beart x Jelke
Afbeelding

friesiszwart

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-12 09:46

ImkeTarek schreef:
Wij hebben er een paar op stal staan, waaronder "mijn" paardje Wiepkje.
Ik vind Beart nakomelingen echt super fijne paarden. Het zijn (naar de friese maatstaaf) vrij pittige paarden, zonder onvoorspelbaar of gemeen te zijn, fijne rijpaarden dus!

Edit;
Ook even een foto van Wiepkje (5jr), 1e premie stermerrie, die momenteel klaar gemaakt word voor de IBOP (moet ze a.s. donderdag lopen). Als ze deze haalt gaat ze 14 juli opnieuw naar de keuring, om hopelijk weer een 1e premie te halen, waardoor ze weer naar de centrale keuring kan en daar hopelijk een kroonpredicaat kan behalen (2jaar terug helaas niet voorlopig kroon geworden).. Spannende dag donderdag dus :P

[ Afbeelding ]
Als 3jarige op de keuring

[ Afbeelding ]
Afgelopen januari ofzo..

Spannende week dus, heel veel succes.

tootje21

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-12 12:31

Leuk dat jullie reageerden het zijn echt mooie paardjes op de foto.s :-)

Jenny_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 21:08

ik heb ook eentje van beart
beart x anton

6 jarige merrie zie profiel

ImkeTarek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 21:46

Ik wil even snel tussendoor melden dat Wiepkje vandaag de IBOP gehaald heeft :D !

daphneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 13:16

Imke: Wat een geweldig nieuws!!!! Gefeliciteerd!
was dat nog ergens voor? Ster, model, etc etc?

30 Juni mag die merrie van mij er voor( premie Keuring) Ben zo benieuwd!!!!

ImkeTarek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 16:03

@ winia4ever; Wiepkje is 2 jaar geleden als 3jarige al ster geworden met een 1e premie, toen is ze naar de centrale keuring geweest en is ze daar helaas niet voorlopig kroon geworden. Ze heeft nu de IBOP gehaald, over 4 weken (14juli) gaat ze weer naar de keuring, in de hoop (en eigenlijk ook in de verwachting) dat ze weer een 1e premie haalt en weer terug mag naar de centrale keuring, waar ze dan hopelijk dit jaar wél kroon kan worden (het voorlopige slaat ze dan over, aangezien ze de IBOP al in dr zak heeft)

daphneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-12 22:16

Imke: Wat gaaf! nou duimen wij hebben zelf ook een Beart X Tsjerk. een jaarling Lynske
Erg luxe, en groot! Zal eens kijken voor een foto binnenkort

ImkeTarek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 10:05

De afgelopen jaar GGK dekhengst Bikkel is ook een BeartxTsjerk, dus zal wel een goeie combi zijn ;)

Akecheta

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 21:38

Er is al eerder een topic gestart over Beart : [BKR] nakomelingen van beart 411
Laatste post van dit topic is in 2012. Jullie mogen verder gaan in dit topic. Blijven alle gegevens van Beart bij elkaar staan :)