Op 17 juni organiseert het NSvT weer een Tinker- en Koudbloedevenement op het terrein van Stad en Landeruiters in Blaricum.
Er kan zowel dressuur worden gereden als gesprongen, in de dressuur zijn er de klasses Bixie t/m ZZL, zowel met als zonder startpas en voor het springen zijn er de hoogtes 40cm, 60cm, 80cm en 1m!
Wie is er bij?
Ik start zelf met de haflinger Gina en met de Fries Ellie dressuur. Met de fries Teb ga ik springen. Mijn tinkermerrie mag weer eens aantreden voor een aantal bixieproeven...
Jeps, aanwezig! Met Myrthe in de M2 en met Silas, als het goed is, ook in de M2 Mijn dochter met Lisje in de Bixie, idem voor haar verloofde en haar zwager
Naar aanleiding van een mail met een vraag daarover: op het terrein zijn geen stallen aanwezig, er is dus helaas geen mogelijkheid om stallen te huren voor de dag.
De dressuur voor deze wedstrijd is VOL! VOLLEDIGE aanmeldingen die uiterlijk woensdag 6 juni binnen zijn gekomen worden nog op de startlijst geplaatst, latere aanmeldingen komen op de reservelijst.