Wij hebben nu 2 x clinics bijgewoond van Bruno Rodrigues da Silva ( http://www.bruno-rodrigues-silva.com/ ), in december 2011 op 't Balinghof en in maart 2012 in Iserlohn ( vlakbij Dortmund) in Duitsland. Beide keren hebben we veel geleerd en waar we heel erg blij mee zijn is dat deze man het "piaffe knopje" van Ultramar heeft gevonden
. We waren daar al een tijd naar op zoek maar konden het niet vinden, zelfs niet behulp van Francisco Bessa de Carvalho. Maar nu is het eindelijk gelukt en lijkt Ultramar er steeds meer lol in te krijgen en heeft hij ook nog een hele mooie piaffe in zich
!
Ik heb de foto's nog niet ge-upload maar zal dat z.s.m. doen.
We zijn dan ook zo tevreden over Bruno dat we besloten hebben om hem naar de Achterhoek te halen voor lesweekenden, de 1e keer van 14 t/m 16 september. Deze man geeft goed les, heeft een schat aan ervaring en is ook nog betaalbaar, wat een hele prettig bijkomstigheid is.
Ik les bij hem voor de Working Equitation met mijn Western gereden Paint hengst; dat was wel even wennen voor hem maar dat gaat nu ook heel erg goed.