Laat ik beginnen met dat ik mijn paard nu 2 jaar heb, daarvoor was hij 2 jaar van iemand anders(en op zijn 8e al bijna volledig uitgeschimmeld) en daarvoor een paar jaar van weer iemand anders. Zij had hem als 3jarige gekocht van een handelaar als maatje voor haar paard waar hij geen chip/paspoort/naam niks had, mager en net 3 jaar.
Remie is op het oog een normale vliegenschimmel, 's winters word hij bijna geheel wit, en zodra de zomer weer komt komen er weer vliegenschimmel-stipjes tevoorschijn

Hij heeft wel enkele 'stipjes' die nooit echt weg gaan.
Nou maar ik me daar allemaal geen zorgen om, maar nu vroeg ik me af: zijn piemel is bont !
Hoe kan dat? Is hij dan als bonte geboren? Want als ik de oudste foto van hem zie lijkt hij niet bont?
Twee weken geleden:

swinters(plekje op zn borst is dus vast)
Jong ding(weet niet hoe oud deze is, tussen zijn 3e en 8e levensjaar, bij 8 was hij bijna volledig uitgeschimmeld dus zal wel eerder zijn geweest)
de penis

Nou snap ik dat het allemaal kan enzo, maar ik vraag me gewoon af hoe dat kan want ik kan me geen ander paard bedenken die niet bont is maar wel een bont zaakje heeft