heb horsewarme gehad maar schuurde heel erg bij borst buccas gleed alle kanten op
zit te denken aan rambo? of harry's horse
ben benieuwd wat jullie ervaringen zijn
butengeweun
Geplaatst: 27-05-12 19:08
Hier een rambo sweet its hoody. Licht al vanaf maart op en nergens problemen mee. Vorig jaar had ik voor haar een goedkope harry horse maar dat voelde echt als een plastik gaas en heb dus maar veel uitgegeven en ben tot nu zeer tevreden.
Dribbelkont
Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-12 19:17
hoe groot is je tinker en welke maat heb je? vallen ze een beetje ruim? en hoe houden de manen zich onder de deken?
Whis_Serada
Geplaatst: 27-05-12 19:22
Patrick en Whisper hebben een bucas buzz-off op met nek
Saphirs is ong 1.60 en nu met hele dikke buik een 205 op. De manen houden zich super en groeien zelf goed eronder. Voor fotos kan je in het exceemtopic even op mijn berichten filteren staan fotos met en zonder deken.
ze heeft een rijvliegendeken van amigo horseware is maat 190 is beetje te groot. verder dekenloos
die harry's horse beviel niet?
butengeweun
Geplaatst: 27-05-12 20:07
het was echt een plastiek geval, ook was hij heel stug in verhouding naar de RSIH. RSIH is officieel wel een exceemdeken maar goed luchtig en durf deze deken rustig op te laten liggen de Harry schoof door het plastic ook meer. Deze doet nu dus dienst als nooddeken.
De prijzen van de dekens verschillen wel ong. 70/80 euro. dat is wel even slikken als je gaat bestellen.
Als maat zou ik dan voor 185 gaan. Amigo en rambo lijken kwa maten redelijk op elkander