Dit jaar zijn we verhuisd naar Zuidveld (Drenthe), we willen graag een andere stalnaam. Helaas is het nog niet zo makkelijk om een stalnaam te bedenken. Onze huidige stalnaam is : Stal Kromboom (zo heette de straat van ons vorige land) , maar we willen graag wat anders hebben. Misschien kunnen jullie me helpen?
Wanneer je weer gaat verhuizen, zit je dan niet met hetzelfde probleem? Ik heb mijn stalnaam gekozen naar mijn naam. Dan maakt de plaats niets uit, mocht ik in de toekomst verhuizen.
Ik zou de stalnaam niet veranderen als je daar al onder fokt. En anders zeker niet plaatsgebonden, want als je dan inderdaad verhuisd krijg je hetzelde.
Ik zou persoonlijk nooit een achtervoegsel doen. het is namelijk een prefix Klinkt mij iets te Shetlandachtig. Verder is er denk ik weinig fout met kromboom. Ik geloof dat kromboom in het Welsh coedencam is (met dank aan google translate). Die staat nog niet in het central prefix register
Kromboom staat wel in het cpr, onder de naam L Slofstra, sinds 26 Januari 2010
Ik heb samen de stal met mijn vader, hij vind het mooier om de naam 'aantepassen'. Mij maakt het niks uit... haha. Ik heb al hele mooie langs zien komen ! dankjulliewel! En ja Stal Kromboom staat op de naam van mijn vader
MyHu
Geplaatst: 07-06-12 19:51
Esabina schreef:
Ik heb samen de stal met mijn vader, hij vind het mooier om de naam 'aantepassen'. Mij maakt het niks uit... haha. Ik heb al hele mooie langs zien komen ! dankjulliewel! En ja Stal Kromboom staat op de naam van mijn vader