Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
, ik heb mijn PRE alleen via een foto op internet gekocht, en wat achtergrond informatie van de bemiddelaar over zijn karakter en rijdbaarheid. Maar het is wel degelijk de juiste match voor mij gebleken. Ik kreeg hem ook niet meer uit mijn hoofd, en dat terwijl er genoeg keus in NL was, moest en zou ik toch die ene uit Spanje hebben. Zoals je ziet niet bepaald de meest logische en verstandige manier om een paard te kopen, maar toch heb ik wel de allerbeste match.
martina1 schreef:Graafschap dierenartsen in vorden staat goed bekend.
ElCid schreef:Wij hebben ook Graafschap; een aanrader!
Wij wonen vlabij Doetinchem en hebben weliswaar geen PRE maar wel een Lusitano en allebei al ruim 40 jaar paardenervaring. Mocht je advies willen kan je contact opnemen, tegen een kleine ( reiskosten) vergoeding willen we wel mee gaan kijken.
Als je meer info wil pb dan even of bel ( zie website; http://www.trailsend.nl/NL/ ).
Especial schreef:Let er ook even op of ze een Carta de Titularidad heeft.
Dat is bij het PRE stamboek heel belangrijk om te hebben, zonder kun je haar namelijk niet op jouw naam zetten.
Is een los papier bij het paspoort waar de eigenaar op geregistreerd staat.
Weet niet of je daar bekend mee bent? Is een hoop papierwerk namelijk.
Mocht je haar kopen moet ze binnen 13 dagen op jouw naam staan, als je er niet uitkomt mag je mij altijd PB-en.

het heet apta
. Dapper dat jij je paard op die manier hebt durven kiezen. 

) papieren ivm op eigen naam zetten
.
.
.