Dank je wel. Happy is te engels... ik heb voorkeur voor een portugese naam, hoewel Emma dat ook niet is, maar ze heet natuurlijk officieel Florbela....
Ohhh Ahhh wat lief, ik hoop dat moeder er goed aan toe is en dat ze gelukkig is met haar zoon. Gefeliciteerd Simone
maris1990
Geplaatst: 25-05-12 21:43
gefeliciteerd simone met het veulen
rocymax
Geplaatst: 25-05-12 21:48
Wat een poppie is Heracles misschien wat??
Lusitana
Geplaatst door de TopicStarter: 25-05-12 22:40
Ja, toevallig wordt het Hercules, dat is de Romeinse naam voor Heracles. Dit omdat er Romeinse dagen zijn in Braga op dit moment. Daar zijn we gisteren geweest en ik heb me daardoor laten inspireren.
rocymax
Geplaatst: 25-05-12 22:50
Ja leuk, Lusitana, een stoere naam voor zo'n leuk ventje!!
Lusitana
Geplaatst door de TopicStarter: 25-05-12 23:44
Hij is ook stoer, hij moest meteen tegen een flinke helling op met ongelijke ondergrond en een flinke opstap de stal in. Hij kon ook meteen al bokken.
Merrie en veulen liggen nu saampjes in de stal naar elkaar gekeerd, heel lief, maar er is niet genoeg licht op stal om foto's te nemen.
Morgen laat ik ze op het binnenhof en kan ik volop foto's nemen.
Volgens mij is mams er ook erg blij met haar baby!
Lusitana
Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-12 00:06
Nu wel, maar ze moest wel even wennen en ik heb haar vast moeten houden om hem te kunnen laten drinken de eerste keer. Maar ze verdedigde hem wel meteen, het was wel iets "van haar" maar dat ze ook het voedsel voor hem moest verschaffen was nog niet helemaal duidelijk. Ze had hem ook niet drooggelikt, dus ik hem hem gewreven. Uiteindelijk heeft ze wel wat geholpen.