Bij de geboorte dacht iemand te zien dat het een merrie was. Echter na 2 dagen bleek er toch een worstje onder te hangen. Oftewel mijn kleine vent is 2 dagen door het leven gegaan als vrouw..arm beest! Neduah is inmiddels 11 dagen jong en onwijs vrolijk en zit vol met energie. Zo kreeg ik vandaag weer een aardig showtje te zien in de wei
Samen met moeders die ook zo heerlijk kan lopen! En natuurlijk even bijtanken bij moeders..
Ik had ze ook gespot op facebook, maar wat is het leuk om ze nog een keer te zien Het is echt een heerlijke vent Wat kan hij racen zeg, pff krijg het er warm van!
2 dagen ?! Bij mijn eerste veulen dacht ik na een snelle check met een hengst te maken te hebben maar dat misverstand was binnen een kwartier uit de wereld met nog een keer kijken. Heb je hem niet eerder zien plassen dan?
Jawel Polly maar toen ging er nog geen belletje rinkelen. Ik was gewoon helemaal overdonderd dat ik "ineens" een veulen had.. En zelf heb ik niet gekeken bij de geboorte..Maar ach het misverstand is uit de wereld en ik ben super happy met deze kleine man
hihihi ik weet nog hoe het voelde dat ik na een kwartier moest omschakelen (en alle mensen bellen dat het stiekem toch een merrie was, ohohoh wat voelde ik me dom).
Ik heb ook gelijk onder zijn staart gekeken na het zien van zijn worstje maar zoals ik zei ik was helemaal overdonderd!
@horsii dankje!
Cynthia82
Geplaatst: 23-05-12 10:27
Sorry
Ik keek voig jaar bij TiSento ook tussen zijn benen. Een paar minuten later twijfelde ik en toen heb ik onder zijn staart gekeken. En dat ga ik voortaan doen, dat is toch veel duidelijker.
Maar wat geeft het? Je hebt een heerlijk knappe merriehengst!