Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Cayenne schreef:Valt me op dat al die Guldenberg artikelen uit het kamp van Guldenberg komen.
Ik ben nu eens benieuwd naar een verhaal waar beiden kanten in belicht worden, in plaats van een zielig verhaal.
Overigens, was Guldenberg echt een tophengst? Ik had voor dit gedoe nog nooit van hem gehoord
hilden1971 schreef:Wat betreft de beste mijnheer die meteen spreekt over kampen, u zit zelf namelijk met uw rechter elleboog daar waar de zon niet schijnt in een kamp, in de hoop de opdracht uit de aanbesteding van het nieuw te bouwen centrum in Ermelo binnen te slepen.
Bezint eer ge begint.
Citaat:Dus met andere woorden u hebt van mij alle recht om zo'n artikel te plaatsen maar dan vind ik ook dat ik alle recht heb om er een mening over te hebben.
Citaat:Ik vind het dan ook niet erg netjes om mij vanwege een mening die u blijkbaar niet goed uitkomt te betichten van belangenverstrengeling.
hilden1971 schreef:Daar hebt u helemaal gelijk aan, doch plaats ik een artikel en u beticht mij direct dat ik uit een kamp kom.
Wie is hier dan fout u of ik?.
Wie de schoen past trekke hem aan.
juliomariner schreef:Van mij mag u elke mening hebben en daar ook voor uitkomen, dat doe ik ook hoewel dat niet iedereen goed uitkomt.
Mijn onderschrift heb ik eronder gezet om transparantie te geven omdat ik ook regelmatig op bokt reageer op zaken over omheining schrikdraad en hindernissen waar bij ik trouwens geen collega's van mij afkraak of af zal raden.
Nogmaals mijn mening in de zaak Guldenberg heeft niets met mijn werk te maken (ik ben trouwens slechts medewerker) en heb dus geen directe banden met de KWPN mocht u dat denken. Trouwens ik heb wel privebanden met de Rabobank om helemaal transparant te zijn.
Dat trouwens wordt uitgezocht of de Rabobank op de hoogte was van de doping perikelen bij de wielerploeg vind ik helemaal terecht maar dat is dan ook maar een zaak van een paar jaar geleden (en geen 20 zoals bij GB)
Ik ben wel nieuwsgierig wat de KWPN er voor belang bij zou hebben om een hengst die ze niet zint (of misschien een eigenaar) op een reden van dopinggebruik (wat volgens mij niet is bewezen) niet goed te keuren. Ze zouden toch veel makkelijker een hengst kunnen wippen door te zeggen dat zijn beweging niet goed genoeg is of achteraf toch de moederlijn of what ever)
Ben erg benieuwd wat uw mening hierover is.
hilden1971 schreef:Mijn mening in deze is niet meer en niet minder dat ik als persoon er 100% van overtuigd ben dat er geen doping is aangetoond aan de hand van de documenten. Deze documenten heb ik ook op Bokt geplaatst zodat ze voor een ieder inzichtelijk zijn. Ook voor u en is het misschien leuk om alle documenten eens te bekijken en dan naar het geheel uit de ogen als fokker te kijken. Ik zou niet graag in die schoenen staan als persoon u?.