Dubbelgebroken Dtrensje maar meestal gewoon bitloos
Anena
Geplaatst: 18-05-12 19:20
Ik rijd zelf bitloos. Ook zonder bit ingereden. Dus geen antwoord op je vraag...
Maar waaom zou het voor een tinker anders zijn dan voor een ander paardenras? Dit is toch niet `mode-gevoelig` per ras?
flowerstreet
Geplaatst door de TopicStarter: 18-05-12 19:25
waaom zou het voor een tinker anders zijn dan voor een ander paardenras? Dit is toch niet `mode-gevoelig` per ras?[/quote] nee klop ben benieuwt wat voor bit het bij de meeste tinker het best bevalt
Ik heb een Myler level 2 comfort snaffle voor mijn tinker waar ze het heel goed op doet.
Claudia78
Geplaatst: 18-05-12 19:49
Hallo, ik heb dan geen tinker (meer) Maar wel een Noordzweedspaard. Hij is ook net ingereden. Dit hebben we met een dubbel gebroken kneveltrensje gedaan. Ik vind het een erg fijn bitje voor jonge paarden omdat het niet door de mond getrokken word.
een dubbelgebroken watertrens, loopt ie super op. Met inrijden een enkelgebroken bit in gehad, daar knalde hij vol doorheen. voor de time-beeing toen het menbit erin gedaan met de teugels op de ringen, dit omdat hij dit bit kende. omdat ik hier niet mee wilde blijven rijden advies gevraagd bij de ruitershop en een dangerbit gebruikt. Toen ik voldoende respect en vertrouwen had overgestapt op het dubbelgebroken watertrensje
Ik rij niet maar ben bezig pony te beleren Ook met een dubbel gebroken bustrens Voor het mennen heb ik een dubbel gebroken liverpool Heb een rubberen stang geprobeerd maar dit bevalt beter Speelt ze lekker mee
Ik heb een enkelgebroken watertrens maar ik ben opzoek naar een d-trensje maar die heb ik nog niet gevonden in onze maat.......Hopelijk over 2 weekjes op de Equitana