Ik ben Dante, een vos panterbonte mini appaloosa.
Ik ben inmiddels al bijna een jaar oud, maar nog nooit op bokt geweest. Tenminste, geen topic voor mezelf.
Daarom krijg ik nu mijn eerste topic, snel voordat mijn zusje/broertje er een krijgt, want mama krijgt weer een veulentje van mijn vader Wantsley Sparks. maar ook gelijk de laatste bij kraamstal, want ik word al bijna 1, dus dan ben ik te oud om tussen alle baby's te staan.

Op deze foto was ik 1 dag oud.

Ik speede altijd hetzelfde spelletje. Verstoppertje tussen mama's benen, totdat ze het zat was en ik de benen van wel héél erg dichtbij zag.

Hier was ik een paar dagen oud. Lief kijken kon ik al wel

Ideaal, zo'n eigen melkbar!

Ik bleef nog lekker dicht bij mama, want er liepen zoveel andere soortgenoten, die waren me net iets te nieuwschierig.

Soms, héél soms ging ik even wat verderop staan. Ik wilde graag ieder grassprietje van dit weiland onderzoeken, maar dat zijn er nogal veel.

Toen ik een paar weken oud was begon ik wat door te kleuren. Ik kreeg meer wit op mijn hoofd.

Kijk maar, voordat ik hier alle grassprietjes geteld heb, ben ik al groot.

Wanneer de meisjesmensen tegen me riepen dat ik moest gaan rennen, of mooi moest gaan staan, liet ik het gauw genoeg merken als ik daar geen zin in had en trok ik een gekke bek.

Het werd kouder, ik moest apart staan samen met Snowdancer. Dat is mijn halfbroertje, maar hij was een beetje schuw. Omdat ik zo makkelijk was moest ik hem een beetje helpen om de mensen te leren vertrouwen. Voor de foto's zette ik mijn liefste hoofd op.

En dit is mijn halfbroertje Snowdancer.

Nu ben ik dus bijna 1, ik lig het liefst heel de dag te luieren. Ik kom alleen een beetje slecht uit mijn vacht, maar word nu lekker vaak geborsteld.

Doei!