We hebben de merrie vandaag naar een professionele kraamstal gebracht omdat het inderdaad een beetje spannend word als we zelf ook nog moeten gaan waken.
Oohh dat zou echt gaaf zijn beiden op dezelfde dag bevallen. Heel veilig dat je haar naar een bevallingsstal gebracht hebt. Lijkt me toch wel stressig als je moet waken terwijl je zelf op alle dag loopt.
Onze merrie is vannacht bevallen van een prachtig hengstveulen. Was een moeilijke bevalling dus ben blij dat ze goeie begeleiding gehad heeft, ze is nl staand bevallen en veulen had wat moeite met drinken maar gelukkig maken ze het nu allebei heel erg goed! Foto's zullen een deze dagen volgen. Ben blij dat veulen wat eerder is gekomen, ben met zwangersschapsverlof en heb nu alle tijd om lekker van ze te genieten!
Hoop dat ik ze morgen op kan halen dan kan ik er nog meer van genieten, helaas moest moeders vandaag toch even gespoeld worden omdat er veel troep uit de baarmoeder nog kwam. Moeders is heel beschermend over de kleine, ben blij als ze lekker thuis is dat zal haar wel wat meer rust geven maar even afwachten totdat de baarmoeder schoon is.