De titel zegt het al, als ik op zoek ben naar een warmbloed hengst met maat (1.70 plus) en massa/bot aan welke hengsten denken jullie dan? Stamboek even terzijde gelaten, maar wel actieve en ggk hengsten natuurlijk. En hebben ze bewezen dit ook door te geven?
Wat moet de hengst nog meer geven behalve bot, maat en massa? En welke fokrichting? Springen, dressuur, allround? En waarom 170+....hoe groot is de merrie en hoe groot wil je het veulen hebben?
Het gaat me niet zozeer om fokadvies, anders had ik het in een ander deel van het forum moeten plaatsen. N.a.v. Een gesprek wat ik laatst met iemand op stal had, vroegen wij ons af of er überhaupt zulke hengsten actief zijn (sowieso binnen het kwpn, maar ook andere wb stamboeken).Het betrof een merrie die best wat maat en massa kan gebruiken.
Op mijn zeer bloederige merrie heeft hij precies gedaan wat ik wilde, maar idd er zijn weinig hengsten zie ook het in het topic op de eerste pagina vermeldde topic over de zoektocht naar zon hengst er komen er meerdere voorbij op pag 3 foto's toen hij een week oud was
Thanks voor de reacties, zitten knappe hengsten bij. Mochten jullie nog meer weten, geef dan maar een gil @sarabande: je veulen van Amazing star is een plaatje! Ik ga die zeker even doorgeven.