Omdat mijn merrie vorig jaar keurig kegelde en door haar onrust goed liet merken dat het bijna zover was leek het gisteren nog alsof het nog wel een weekje kon duren. Toen ik vanochtend aankwam had ik dan ook de bevalling gemist
Daar stond mevrouw vrolijk te kijken met een droog veulen, fier overeind . Vorig jaar was ze om 5 uur bevallen maar ik denk dat het nu ergens rond zessen moet zijn geweest, het veulen kon de uier nog niet zo best vinden dus we hebben haar even de goede kant op gewezen en de kleine meid geaaid... wat een kanjer. Kijk zelf maar:
Gefeliciteerd!! Ik kom haar volgende week live bewonderen en knuffelen! Jammer dat je de bevalling had gemist maar wat heerlijk dat alles goed is gegaan. En die slaaphouding...
landvrouw
Geplaatst: 12-05-12 14:57
wat een poepie
loveNappi
Geplaatst: 12-05-12 14:59
aaaaaaaaaaaaaaaaah wat lief, ik geloof dat ik verliefd ben..... .......
sallandval
Geplaatst door de TopicStarter: 12-05-12 14:59
jaaa lief he? Ik kreeg daarstraks ook een mini-fleem echt zo cute! Ze is ook erg groot, veel groter dan haar volle zus was vorig jaar...
Even door Ffortuna naar dit topic "gestuurd" Wat een uitgekreukeld veulen voor zo'n jonkie. Groot is ze zeker. Gefeliciteerd, veel plezier en geluk met haar.