Zijn die er eigenlijk wel? Heb een mini lopen die een eczeemdeken maat 110 onderlinge op heeft en eigenlijk wil ik er een hoofdkap bij hebben maar zie dat die bruine die erbij horen niet kleiner gaan dan 135. Dat is te groot nog. Hij heeft ook mini halsters of veulen halsters op zijn koppie.
Ik heb ze nog nooit gezien. Ik denk dat je bent aangewezen op de reguliere vliegenmaskers (geen frontriemen), maar om die in de goede maat te krijgen is ook een kunst.
Ohh zie een typefouten bij mezelf wat onderlinge betekent weet ik ook niet vast typefoutje en iPad aangepast.
Laulovetosca wat bedoel je precies?
JudithO ben bang dat een vliegenkasten niet voldoende is, moet echt met stuk hals eraan zitten want zijn doen glijd iets naar beneden en precies daar heeft ie zich al kapot geschuurd.
Heb er zelf ook aan zitten te denken als ze echt niet kleiner zijn dan maar een grotere kopen en kijken of ik die dan kan vernaaien.
Het moet echt zoiets zijn, met lange hals eraan zodat ie geen open stuk meer bij zijn hals heeft. Hij heeft ook de bijpassende deken erbij maar die hals schuift toch altijd wat naar beneden.
Aan deze hoofdkap zit ook geen hals hoor, slechts een riempje oid om kap en deken aan elkaar te verbinden.
nicky_rilana
Woonplaats: eerst werden we gebombardeerd en nu gaan we die mensen helpen, raar dorp woon ik
Geplaatst: 16-05-12 09:59
ik heb voor mijn shetje zo iets als deze alleen met oren die doe ik dan onder haar halster en dan blijft hij toch zitten anders is die te groot misschien kun je dat ook doen?
tinkersjakie
Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-12 15:25
JudithO schreef:
Aan deze hoofdkap zit ook geen hals hoor, slechts een riempje oid om kap en deken aan elkaar te verbinden.
Ga ervan uit dat je die bedoelde ik ik plaatste, jawel daar zit zoals op foto ongeveer zo'n legte hals nog aan. Die gaat weer onder de hals van de deken. Mij. Zus haar tinker heeft ook van deze dekens op en die hoofdkap is met een stuk hals eraan