hoi hoi ik zag het topic kleine tinkers, en dacht dan moet er toch ook een topic komen met onze grote vrienden.. wie van jullie heeft er een grote tinker?? en hoe groot is hij/zij dan?? weet niet of je er een foto mag bijplaatsen? zo ja dan graag!!
mijn grote held op sokken is de 1,60 gepasseerd hoe groot hij precies is weet ik niet maar daar kom ik dit weekend wel achter. (hij staat wel op ijzers) aangezien ik geen foto's krijg geplaatst hier een link naar mijn fotoalbum van facebook daar staat job op!!
Mijn bijna vijfjarige zoon van Thunder tikt de 1.65m aan. Beide ouders zitten rond de 1.55m Hij is nog steeds volop aan het groeien en ontwikkelen, ben benieuwd hoe hij eruit ziet als hij eindelijk is uitgegroeid.
Mijn Baggio is op dit moment 1.66. Zijn dochter die ik nu rijd in de sport is ook 1.66 (zij is 6 nu), de 3 jarige dochter van Bas die ik moet inrijden nu is ook al ruim over de 1.60. Verder hebben we meerdere 1.60 + tinkers staan, ken er ook genoeg
Dankjewel! Ben ook erg blij met beide en hoewel Flynn niet zo groot had hoeven worden heeft het ook wel wat
KimL86
Geplaatst: 11-05-12 09:52
De zoon van Ginger is ook best flink. We moeten hem nog meten, maar ik denk dat hij wel tegen de 1.60 aan zit. Foto is al wel een jaar oud daar is hij 2. http://www.mijnalbum.nl/Foto-ZAVFAPOD.jpg
En vanaf welke maat vind jij het een grote tinker??
Miesemuisje
Geplaatst: 11-05-12 10:44
mijn verzorgtinker is ook zeker 1.65, precies weet ik het niet. wilden hem een keer opmeten toen we bij kennissen van de eigenaren langsgingen te paard, maar die meetlat was toch wel heeeuuuuul eng
@tamadine: boven de 1,60 vind ik het toch een grote tinker! wat is jou mening daar over dan? wow 1,72 das een heel eind! heb je een foto?? prachtig die grote tinkers.. ze groeien tot ongeveer 8jarige leeftijd? job is nog maar 6 dus ben benieuwd.
Wij hebben drie grote tinkers, Keltic van de Gadedijk hij is geloof ik 1.58m, Zabou 1.61m en dan Devin van Gipsy Spirit. Devin was op 3 jarige leeftijd gemeten op de keuring en was toen 1.57m hij is sinds zijn 5de bij mij en is nog gegroeid en behoorlijk de breedte in gegaan en is nog steeds niet uitgegroeid (is inmiddels 9) Devin is zeker groter dan Zabou en ik schat ongeveer rond de 1.63m.
Schimpje op bokt heeft pas een grote Daar stond ik naast een tijdje terug. met zijn 2 jaar denk ik dat die al wel 1.65 is.
Daarnaast dekhengst Rudolf van 1.68, ook zo'n kasteel
Mijn Nuadhu vind ik vrij groot. Maar opzich valt het wel mee. Hij is op 3 jarige leeftijd 1.57 gemeten. Zit nu zo tegen de 1.60. Ik hoop dat hij daar niet overheen gaat Maar hij heeft nog wel eens ineens van die groeispurten dus het zal maar zo eens kunnen dat we die magische grens net gaan passeren
karla60
Geplaatst: 11-05-12 13:38
hier een tinker van 1.63 nog geen 4 jaar elmo zoon van thunder 1.52 zijn moeder madow 1.47. ik hoopte dat hij bleef hangen bij 1.55 dus niet en meneer groeit nog.
rudolph
Geplaatst: 11-05-12 14:01
Ja wij hebben meerdere grote
Rudolph 1.68
Moya rond de 1.65 of iets groter v Mr Bandit [dit is wel een foto van 2 jaar terug]
Gucci nu net 3 en ook rond de 1.68[Gucci is verkocht]
En dan hebben we nog Sterre een jaarling merrie van Rudolph en dat word ook een flinke dame[zit nu rond de 1.50] zal even weer wat foto's maken
En Aleiga dochter van Rudolph is vorig jaar opgemeten en is 1.56