Ik kwam hem tegen bij het IHW, en ook bij het easp, maar verder is er op internet maar weinig over hem te vinden
Alvast bedankt!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

fokfanaat schreef:jij bent denk ik de enige die deze hengst kent aangezien je het jammer vindt dat er niets over te vinden is.

geef mij maar het kwpn paard, die selectie's zijn streng en zeeer uitgebreid en dekhengsten zijn eigenlijk allemaal toppers
deze hengst vond ik niet erg byzonder qua beweging en hoewel hij er erg stoer uit ziet denk ik als leek zijnde dat er qua exterieur ook wel wat verbeterpunten zijn
hij was erg onopgevoed, ging allemaal maar net goed en moest op het parkeerterrein en erna ook nog in de losrij baan nog gelongeerd worden
en geloof dat hij kort daarna een peesblessure had wat mij niet verbaasde door dat longeren op het verharde parkeerterrein
dat is eigenlijk alles wat ik er van weet

Cynderella81 schreef:deess schreef:nou graag gedaan?
kan je misschien ook iets meer over hem vertellen?? Voorkomen, aard evt nakomelingen? Ik vind het jammer dat er zo weinig over hem te vinden is op internet.

Citaat:Contact opnemen met de eigenaresse lijkt de meest logische stap? Die kan je er wel meer over vertellen en vast ook over evt nakomelingen.