Arabian Horse Weekend - 16 en 17 juni 2012

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Paroeska

Arabian Horse Weekend - 16 en 17 juni 2012

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-12 15:44

Arabian Horse Weekend 2012

Op zaterdag 16 en zondag 17 Juni is St-Oedenrode wederom voor de negende keer in de ban van het Arabian Horse Weekend. Echter nu ziet het er heel anders uit. Op zaterdag is er de Nationale C-Show, met als juryleden: mevrouw Carmelo Zaragoza, mevrouw Karin Zeevenhoven en de heer Marco Pitaluga. Op zondag is er voor de eerste keer een Internationale C -Show, met als juryleden: mevrouw Claudia Darius en de heren Francesco Santoro en Koenraad Detailleur. Er zullen dus geen dressuurwedstrijden worden gehouden, echter de zadelrubrieken op beide dagen geven de deelnemers voldoende gelegenheid om hun kunnen in het zadel te tonen en te strijden voor de titel Bestgaand Rijpaard en de daarbij behorende deken.

Op beide dagen zal er gestreden worden om de titels Veulenkampioen Merries en Veulenkampioen Hengsten, Kampioen Ruinen, Junior kampioen Merries (merries 1 t/m 3 jaar), Junior Kampioen Hengsten (1 t/m 3 jaar), Seniorkampioen Merries (4 jaar en ouder) en Senior Kampioen Hengsten (hengsten 4 jaar en ouder). Echter de Kampioen van de zondag mag zich Internationaal Kampioen noemen. Iedere kampioen krijgt een prachtige krans en daarnaast zullen we de prachtige bekers en extra prijzen niet vergeten. Aan het einde van de dag wordt het Beste paard van de show geëerd als Best of Show en zal daarvoor in de prijzen worden gezet. Dit paard wordt door de juryleden gekozen uit alle kampioenen.

Tussen de keuringsrubrieken door zijn er de zadelrubrieken Engels en Western en bij voldoende deelname ook de rubrieken Liberty en Oosters gekostumeerd. De premiekeuring zal ook worden gehouden voor hengsten, merries en ruinen. Hoe de indeling zal zijn wordt door het stamboek kantoor bepaald. Tijdens de Internationale show is er geen Liberty, maar is er een rubriek Junior Handlers.

Uiteraard is het mogelijk om uw paarden te stallen in de manege voor 65 euro voor het hele weekend inclusief stro. Op zaterdagavond plannen we een Breeders Night en uiteraard is onze VIP gelegenheid weer aanwezig.

Inschrijvingen voor de Nationale C-Show gaan via het AVS: http://www.avsweb.nl
Inschrijvingen voor de Internationale C-Show gaan via: http://www.arabianhorseweekend.nl

Door het grote enthousiasme in de voorgaande jaren gaan we er weer voor om er een super weekend voor onze leden van het AVS van te maken met de mogelijkheid om er een internationale tint aan toe te voegen. De stichting manege de Pijnhorst zal tevens zorgen voor een goede ontvangst. Indien u de voorkeur heeft voor Bed en Breakfast, daarvoor is in St-Oedenrode voldoende gelegenheid.
Sint-Oedenrode ligt aan de A50 (Nijmegen-Eindhoven) en is prima bereikbaar. Gratis parkeren en gratis entree op beide dagen voor de bezoekers van het Arabian Horse Weekend bij Manege de Pijnhorst, Bremhorst 6 te St-Oedenrode.

Voor nadere info, inschrijfformulieren en sponsorformulieren, zie onze website: http://www.arabianhorseweekend.nl

Graag verwelkomen wij u op beide dagen,
Familie Stoop
Organisatie Arabian Horse Weekend

FM_Arabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-12 14:01

Present *\o/*

s6801881

Re: Arabian Horse Weekend - 16 en 17 juni 2012

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-12 14:05

Ik wou dat ik kon, maar net al met de andere shows geen vervoer -O- Mocht iemand nog uit Groningen vertrekken? ;) ;) ;)

peach2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-12 18:12

s6801881 schreef:
Ik wou dat ik kon, maar net al met de andere shows geen vervoer -O- Mocht iemand nog uit Groningen vertrekken? ;) ;) ;)

je kunt natuurlijk gewoon de vrijdag ervoor naar ons toekomen en dan met ons meerijden, hebben we gelijk een groom extra ;)

IlonavL

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-12 18:14

Jaa, wij gaan ook met Remoyo en Suus met Asiyah in de western zadelrubriek (mocht het doorgaan) :D

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-12 18:25

ShamalArabs schreef:
s6801881 schreef:

je kunt natuurlijk gewoon de vrijdag ervoor naar ons toekomen en dan met ons meerijden, hebben we gelijk een groom extra ;)

:+ Ik meld me. :j

peach2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-12 18:50

Iloontjeehh schreef:
Jaa, wij gaan ook met Remoyo en Suus met Asiyah in de western zadelrubriek (mocht het doorgaan) :D

gezellig familie-uitje wordt het dan :j al die zussen bij elkaar <<)

Aleeneh schreef:

<<) gezellig :j

SuusvL

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-12 18:56

ShamalArabs schreef:
Iloontjeehh schreef:

Die moeten dan uiteraard wel eventjes met z'n allen vastgelegd worden op de foto :D

peach2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-12 19:00

familiekiekje! missen we er alleen een aantal vrees ik :')

sherif

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-12 19:37

ShamalArabs schreef:
Iloontjeehh schreef:

Aleeneh schreef:

<<) gezellig :j

Dan kom ik zondag even knuffelen Loon.
Leuk jullie dan weer te treffen! Komen Diana,paps en mams en Nicole ook mee?
Wij zijn er alleen de zondag :D

Enne Succes alvast!

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-12 22:36

Nicole sowieso, hoorde ik. De rest weet ik niet.

peach2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-12 09:24

de rest ook ja. gezellig natas :j

LuffB

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 02:18

Ook ik ben present, zeker op de zaterdag, op de zondag moet ik nog even kijken, gezien mijn zus dan haar verjaardag viert. Neem de camera mee, al zal ik van een paar rubrieken geen foto's kunnen maken wegens het helpen binnenlopen van een jaarling merrie:)

Wordt weer gezellig!

moniquebosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 03:03

Doe ook mee op de zaterdag.

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 21:50

Umoyax doet ook mee op zaterdag :D

SuusvL

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 22:43

Iloontjeehh schreef:

De zadelrubriek western gaat niet door omdat er geen WRAN juryleden op niet-WRAN evenementen meer mogen jureren -O- Dus alleen onze Moyo mag het gaan proberen.

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 22:46

-O- Stoooom, ik wilde Asiyah zien! Maar kleinzoon van Shanaya, ook leuk :D

SuusvL

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 10:12

Aleeneh schreef:

Je kunt haar ook zien, alleen niet onder het zadel :)

Paroeska

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-12 10:44

Loves_Asiyah schreef:
Iloontjeehh schreef:

De zadelrubriek western gaat niet door omdat er geen WRAN juryleden op niet-WRAN evenementen meer mogen jureren -O- Dus alleen onze Moyo mag het gaan proberen.

Tis echt heel zuur! :? Wij balen hier ook van dat we dit gisteren pas te horen hebben gekregen en ons best hebben gedaan om de klasse door te laten gaan. Prijzen waren dus ook al besteld.. Helaas hebben wij hier niks over te zeggen als organisatie maar was het een beslissing van het bestuur..

myrnaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 12:59

Loves_Asiyah schreef:
Aleeneh schreef:

Doe je toch mee met bestgaand!
Ja mag mijn zadel, hoofdstel en apenpakkie lenen ;)

liesB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 16:28

jaa wij komen ook even kijken :D

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 16:54

Loves_Asiyah schreef:
Aleeneh schreef:

Oh leuk, komt ze toch mee? :D

SuusvL

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 18:06

myrnaV schreef:

Probleem is alleen dat ik niet zo goed kan zitten in zo'n zadel. Ik ben veel te verwend met mijn westernzadel :P
Is het eigenlijk nog wel mogelijk mij bij te laten schrijven voor de engelse zadelrubriek Annelieke??
Ik baal enorm, Asiyah liep weer zo fijn na haar zwangerschap. Misschien moet het bestuur er maar eens na gaan denken over een andere mogelijkheid om deze rubriek te jureren..

Paroeska

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-12 11:17

Loves_Asiyah schreef:
myrnaV schreef:

Probleem is alleen dat ik niet zo goed kan zitten in zo'n zadel. Ik ben veel te verwend met mijn westernzadel :P
Is het eigenlijk nog wel mogelijk mij bij te laten schrijven voor de engelse zadelrubriek Annelieke??
Ik baal enorm, Asiyah liep weer zo fijn na haar zwangerschap. Misschien moet het bestuur er maar eens na gaan denken over een andere mogelijkheid om deze rubriek te jureren..

En dat allemaal van te voren bedenken voordat je een rubriek uitschrijft... Ik weet niet of je nog mag overschrijven (van ons wel maar helaas hebben wij het over zaterdag niet voor het zeggen..) We zullen informeren voor je en dan hoor je nog ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-12 11:51

liesB schreef:
jaa wij komen ook even kijken :D

*\o/* wordt een dol weekend, Kijk hier al een jaar naar uit!
Nederlands mooiste avs evenement!!! *\o/* *\o/*