Stuiterbal sterre alweer 1 week oud

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

quintolover

Stuiterbal sterre alweer 1 week oud

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-12 13:55

Wat gaat die tijd toch snel, zo wacht ik totdat ze geboren word en zo is ze alweer een week oud :mrgreen:
Het is een ware stuiterbal, je ziet er bijna elke keer wel rennen en springen en stuiteren.
Wat een energie heb dat beestje zeg haha, en dat had arme polly ook telkens in haar buik.
Afentoe dacht ze volgens mij dat ze op de trampoline stond haha.
Het is overigens een lekkere kroeldoos, en ook ontdeugend haha. Gister was ik aan het mesten en dan laat ik de
deur op een kiertje staan, hoor ik ineens die deur heel zachtjes open gaan dus ik kijk om doet sterre de deur open :lol1:
En savonds ga ik vaak ff in de box zitten en dan ff kroelen met polly en sterre, en op 1 of andere manier vond sterre het heerlijk en een paar seconde later lag ze op me schoot haha, en lekker verder kroelen het was net alsof ze wou rollen maar lag gewoon heerlijk te kroelen haha.
Het was het plan dat ze volgend jaar een half broertje of zusje kreeg, maar dat is van de baan. Polly geneest nu goed maar zelf heb ik de nodige stress erbij gehad.
En helaas door mijn gezondheid kan ik dat er niet goed bij gebruiken. En ook omdat ik toch weet dat ik dat veulen ook niet meer
weg kan doen haha, ik vind 3 paarden nu meer als zat. Als ik tobias gebruik dan kan ik het veulen gewoon niet meer weg doen. Dus tobias word morgen als het weer mee zit gecastreerd. Zodat we ook niet nog een oeps veulentje kunnen krijgen haha, hengstig en hengst dwars door de draden :p
Nou kijk en geniet van sterre, ik kan er zelf niet genoeg van krijgen haha'

Joy moet afentoe oppassen haha
Afbeelding

Lekker puh
Afbeelding

Ik wil ook een plukje gras!
Afbeelding

Miep miep, hier zat ik op de grond en ze kwam vlak achter me langs rennen
Afbeelding

Hier moest joy ook maar aan de kant haha
Afbeelding

lekker rennen met happy polly
Afbeelding

Wanneer ligt ze in de sloot?
Afbeelding

Net als mama
Afbeelding

Miep miep
Afbeelding

Iets te laat de bocht ingedraaid :lol1:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En na de hele middag spelen zijn mams en kind kompleet gesloopt, en is het tijd voro een dutje
Truste allemaal!!!
Afbeelding

_Sunday

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 14:07

Aaah, wat een mooi meisje! <3
Die foto's dat ze lekker aan het racen is _/-\o_

Hope2012

Re: Stuiterbal sterre alweer 1 week oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 15:25

wat een heerlijke stuiterbal heb je . leuk dat die hond er ook zo bijblijft . ondanks dat ie soms snel weg moet wezen hihi

quintolover

Re: Stuiterbal sterre alweer 1 week oud

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-12 22:23

Dan je wel, en idd het is een echte stuiterbal haha. De hond vind sterre nog niet eens zo heel erg, alleen zodra polly komt is hij weg haha. Vorige keer keek ze alleen maar boos toen gaf hij al een gil en sprong weg haha.