Het is een ware stuiterbal, je ziet er bijna elke keer wel rennen en springen en stuiteren.
Wat een energie heb dat beestje zeg haha, en dat had arme polly ook telkens in haar buik.
Afentoe dacht ze volgens mij dat ze op de trampoline stond haha.
Het is overigens een lekkere kroeldoos, en ook ontdeugend haha. Gister was ik aan het mesten en dan laat ik de
deur op een kiertje staan, hoor ik ineens die deur heel zachtjes open gaan dus ik kijk om doet sterre de deur open :lol1:
En savonds ga ik vaak ff in de box zitten en dan ff kroelen met polly en sterre, en op 1 of andere manier vond sterre het heerlijk en een paar seconde later lag ze op me schoot haha, en lekker verder kroelen het was net alsof ze wou rollen maar lag gewoon heerlijk te kroelen haha.
Het was het plan dat ze volgend jaar een half broertje of zusje kreeg, maar dat is van de baan. Polly geneest nu goed maar zelf heb ik de nodige stress erbij gehad.
En helaas door mijn gezondheid kan ik dat er niet goed bij gebruiken. En ook omdat ik toch weet dat ik dat veulen ook niet meer
weg kan doen haha, ik vind 3 paarden nu meer als zat. Als ik tobias gebruik dan kan ik het veulen gewoon niet meer weg doen. Dus tobias word morgen als het weer mee zit gecastreerd. Zodat we ook niet nog een oeps veulentje kunnen krijgen haha, hengstig en hengst dwars door de draden :p
Nou kijk en geniet van sterre, ik kan er zelf niet genoeg van krijgen haha'
Joy moet afentoe oppassen haha

Lekker puh

Ik wil ook een plukje gras!

Miep miep, hier zat ik op de grond en ze kwam vlak achter me langs rennen

Hier moest joy ook maar aan de kant haha

lekker rennen met happy polly

Wanneer ligt ze in de sloot?

Net als mama

Miep miep

Iets te laat de bocht ingedraaid :lol1:

En na de hele middag spelen zijn mams en kind kompleet gesloopt, en is het tijd voro een dutje
Truste allemaal!!!