Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Kendra schreef:Normaalgesproken moet het na een maand echt wel weggetrokken zijn. Sommige merries hebben blijvend wat 'uitgezakte uiers', maar met 2 veulens lijkt me dat niet zo logisch - maar het kan.
Als het wel hard is, is het waarschijnlijk uierontsteking. Daar moet je wel wat aan doen, want je pony kan er goed ziek van worden en het uier kan ook kapot gaan - en dan kun je er dus niet meer mee fokken.
emilybuysse schreef:vandaag heb ik haar zeer makkelijk kunnen pakken zeer eigenaardig:) ze kwam gewoon bij me:d
halstertje aangedaan en gevoeld.
haar uiers zijn zacht en niet warm. voelen aan zoals bij m'n andere merries maar wel zeer veel dikker
heb twee merries die binnenkort moeten bevallen maar haar uiers zijn veel dikker dan die van hen.
heb nog eens vorige eigenaars gecontacteerd en de hengsten hebben ze van haar af genomen twee weken voor ze veulende.
daarna heeft ze enkel iets meer dan een jaar bij haar eigen hengstenveulen gelopen,
dus normaal drachti gkan ze niet zijn.
emilybuysse schreef:vandaag heb ik haar zeer makkelijk kunnen pakken zeer eigenaardig:) ze kwam gewoon bij me:d
halstertje aangedaan en gevoeld.
haar uiers zijn zacht en niet warm. voelen aan zoals bij m'n andere merries maar wel zeer veel dikker
heb twee merries die binnenkort moeten bevallen maar haar uiers zijn veel dikker dan die van hen.
heb nog eens vorige eigenaars gecontacteerd en de hengsten hebben ze van haar af genomen twee weken voor ze veulende.
daarna heeft ze enkel iets meer dan een jaar bij haar eigen hengstenveulen gelopen,
dus normaal drachti gkan ze niet zijn.