Allereerst wat een prachtige lijn heb je!
Toch gek dat ze niet te groot is.
Ik zou bijzo'n merrie blijven bij bewezen/aparte hengdten.
Ik weet niet wat je budget is, maar bijvoorbeeld
Plot blue zou ik heel mooi vinden hierop. Hengst met veel body en groot. Mogen maar 20 merries per jaar in nld mee gedekt worden (meer (info via pb) maar zou het zeker proberen!! (moet je wel snel zijn).
Ik zou overigens op springen fokken, is zonde omdat niet te doen met zo'n lijn! Overigens een goed springpaard kan ook gewoon voor een 7en stappen en draven (anders vind ik hem niks waard in ieder geval

).
Darco zou ook mooi zijn alleen krijg je dan nog meer op et grove gefokt en En parco en animo en abgar... (het is een wonder dat deze braaf is

) dus dan nog darco erop zou misschien iets tveel vh goede zijn

Cumano zou mooi zijn maar is erg duur en bevruchtte slecht (kan verbeterd zijn nu hij uit de sport is)
Nabab de reve zou ook kunnen maar geeft niet te mooie paarden
King kolibri zou heel mooi passen (voert bloed van libero) is denk ik alleen maar via diepvries gezien hii naar usa is.
Emerald hengst die harry smolders rijdt ook heel stoer beest.
Landjonker is ook diepvries heeft hele mooie moederlijn (lijn van cumano)
Op foto zou je zeggen dier moet meer bloed hebben maar met meeste hengsten die veel bloed hebben fokken wisselend qua maat. Dan zet ik er persoonlijk liever wat zwaardere op met mooie moederlijn.
Maar favo blijft mii toch plot blue maat beweging geweldige moederlijn en toch bloed genoeg!