Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
het is aan de baas om te zien wat ze er mee doen en doen ze er niks mee word het niet minder maar erger. maar het blijven paarden en die mogen graag eens wat uit proberen;)

Maar ik zal geen kleutertje op onze Didi zetten want ik vloog er een keer bijna van af 
Maar ieder paard is weleens eigenwijs
Onze Arabische volbloed merrie kan der ook wat van hoor
. Moet ook geen saaie bok hebben die geen stap verkeerd zet!!
dit heb ik in iedergeval vaak genoeg gehoord terwijl mijn hafje over een tijdje zeker goed zou zijn voor de sport.
Telpeva schreef:Dit is hoe ik het fenomeen 'typische ras streken' zie:
Stel je voor,
Paard a, kwpn, is op buitenrit, snaait een grasje en krijgt op zijn kop. Mag niet! en paard loopt weer braaf.
Paard b, fries, is op buitenrit, snaait een grasje en wordt ook weer aan het werk gezet, en loopt weer braaf.
Paard c, haflinger*, is op buitenrit, vreet elk grasje KIJK EEN HAFLINGERSTREEK!! OHMIJNGOD!
Paard a, de kwpn, verveelt zich en besluit te rollen door de modder. Niemand kijkt op.
Paard b, de fries, verveelt zich en besluit te rollen door de modder. Niemand kijkt op.
Paard c, de haflinger*, verveelt zich en besluit te rollen door de modder. OMGhaflingerstreek, WAAR ZIJN DE CAMERA'S!!!!
Paard a, de kwpn, is op wedstrijd en heeft een rood lintje in de staart omdat hij trapt.
Paard b, de fries, is op wedstrijd en heeft een rood lintje in de staart omdat hij trapt.
Paard c, de haflinger*, is op wedstrijd en heeft een rood lintje in de staart omdat hij trapt als een haflinger*.
Gewoon, omdat haflingers* SPECIALERDERDERDERDER zijn, en veel uniekerder dan al die andere dingen uuh dieren.
*Hier staat haflinger, maar er zou ook makkelijk Fjord of Shetlander, of 'mijn eigen paard' kunnen staan.
Zo, frustratie geuit