Hoe mini keuringsklaar maken?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

BYS

Hoe mini keuringsklaar maken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-12 22:51

De titel zegt het al, hoe maak je een mini keuringsklaar? Het gaat vooral om mijn jaarling hengstje (Shappa), maar tips voor alle leeftijden zijn welkom.

Ik ben volledig nieuw in de miniwereld, dus echt alle tips, zowel over het op conditie brengen als het klaarmaken vlak voordat ze de ring ingaan zijn welkom.

19 mei ga ik naar de mini's with spirit show met hem. Dan kan ik al eens ervaren hoe alles in z'n werk gaat voor als ik naar een echte keuring van het NMPRS ga.

Ik kon hier nog geen ander topic over vinden, als iemand een topic of handige site weet is een linkje ook heel welkom.
Laatst bijgewerkt door BYS op 03-05-12 23:04, in het totaal 1 keer bewerkt

milouhoefs

Re: Hoe mini keuringsklaar maken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 22:59

Ik zat met ook wat vragen over mijn mini. Stef uit werkendam, bassenqua uit steenwijksmoer zijn expert op dit gebied! Je kunt ze vinden hier op bokt. En het topic hengstenkeuring NMPRS 2012 zal je ook een heel eind opweg helpen. Succes! En ik blijf meelezen. Ik moet ook nog een hoop leren ;-)

BYS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-12 08:44

milouhoefs schreef:
Ik zat met ook wat vragen over mijn mini. Stef uit werkendam, bassenqua uit steenwijksmoer zijn expert op dit gebied! Je kunt ze vinden hier op bokt. En het topic hengstenkeuring NMPRS 2012 zal je ook een heel eind opweg helpen. Succes! En ik blijf meelezen. Ik moet ook nog een hoop leren ;-)

Oh ik heb hem toevallig gekocht van bassenqua :+ zij heeft inderdaad al goede tips gegeven. Maar hoe meer tips hoe meer ik weet welke verschillende manieren er bestaan van 'alles' :D

milouhoefs

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 10:18

arsiana_x schreef:
milouhoefs schreef: