Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
milouhoefs schreef:Ik zat met ook wat vragen over mijn mini. Stef uit werkendam, bassenqua uit steenwijksmoer zijn expert op dit gebied! Je kunt ze vinden hier op bokt. En het topic hengstenkeuring NMPRS 2012 zal je ook een heel eind opweg helpen. Succes! En ik blijf meelezen. Ik moet ook nog een hoop leren
arsiana_x schreef:milouhoefs schreef:Ik zat met ook wat vragen over mijn mini. Stef uit werkendam, bassenqua uit steenwijksmoer zijn expert op dit gebied! Je kunt ze vinden hier op bokt. En het topic hengstenkeuring NMPRS 2012 zal je ook een heel eind opweg helpen. Succes! En ik blijf meelezen. Ik moet ook nog een hoop leren
Oh ik heb hem toevallig gekocht van bassenqua
milouhoefs schreef:arsiana_x schreef:
Oh ik heb hem toevallig gekocht van bassenqua
Das inderdaad toevallig!
Ik ben een paar weken terug op HK geweest. Ik heb daar veel opgestoken. Dit is voor jou niet van toepassing omdat er volgens mij geen keuring of show meer is voor 19 mei. Wat mij vooral opviel is dat alles echt mega luxe is gebouwd. Dus geen buikjes. Ik ben mijn merrie nu al aan het trainen voor de merriekeuring in augustus. En je valt echt buiten de boot als ze niet geschoren zijn. En zoals ik begrijp ook de jaarlingen scheren. Het is niet verplicht maar zoals ik al zij je valt dan buiten de boot. Op de HK liep er maar 1 ongeschoren rond. Het derde oor wegscheren. (stuk manen bij de oren). Sommige bijna tot de helft! En zorgen dat de hoofdjes echt spreken! Er kan goed iets helemaal fouts bij staan. Mij aub niet kwalijk nemen als dfat zo is ik ben ook nog maar een beginnerGa je 30 juni naar de enter en twenter keuring?