Hij schijnt het beste te fokken met zeer bloederige merries die opwaarts gebouwd zijn. Ik heb er verschillende gereden en ze hadden stuk voor stuk een hele slechte mond. Dit waren ook hele trage paarden, waarschijnlijk dus gecombineerd met een te koude merrie.
Nikita_1995
Geplaatst door de TopicStarter: 14-05-12 14:53
Dank voor je reactie
Nog meer ervaringen?
Eleonora_
Geplaatst: 15-05-12 17:36
Ik heb zelf ook een verdi. Heb haar vanaf haar 3 jaar dus niet als veulen gehad. Het is een erg fijn paard! Thuis is ze liever lui dan moe maar op wedstrijd is dit totaal het tegenovergestelde. Een slechte mond heeft ze absoluut niet.
Heb er ook eentje! Ze wordt er in de zomer 2, tot nu toe fijn, braaf paard. Moeder is halfbloed dus hopelijk heeft ze genoeg bloed dan, ze zit alleszins wel fijn in elkaar
Nikita_1995
Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-12 09:42
Bij ons is een paar weken geleden bijna een kopie van hem geboren!
Ik heb ook een verdi, super fijne merrie, heel 'cool' in haar hoofd, vaak wel drammerig maar dat heeft met de opvoeding te maken. Ze is nog niet beleerd, ga ik deze zomer doen! Bamorka heeft 3 veulens gehad, loopt nu een merrieveulen van een week oud bij
Wij hebben een Verdi merrie van vorig jaar op stal Ze is heel aanhankelijk maar ook wat opdringerig, ze moet en zal aandacht krijgen. En is beresterk Daarnaast is het een beest van een veulen, echt gigantisch. De moeder is ook mooi aan de maat maar denk dat veulen groter wordt dan moeders. De moeder is een kalme merrie in de omgang maar eenmaal op concours is het echt een pittige dame, dus hopen dat veulen ook zo wordt