Al snel was er interesse in Zoë.. Wat was dat moeilijk..
Afgelopen woensdag kreeg ik Djune cadeau van de eigenaren als dank dat ik toch altijd hun shetjes doe, echt ontzettend lief..

Maar toch zou ik Zoë moeten laten gaan, maar voor haar waren al geïnteresseerden en voor Djune nog niet dus vandaar dat ik Djune kreeg, als het andersom was had ik Zoë gekregen, en daar was ik natuurlijk evenblij mee geweest..
Hier een topic over Djune: [ITP] Nooit durven dromen, maar nu is ze toch echt van mij...
Vrijdagavond werd ik gebeld door de eigenaresse dat Zoë nu echt verkocht was en zaterdagochtend zou de koper haar al willen, een goede kennis van hun die een eigen shetlander heeft die samen met een welsh van kennissen bij hem stond, maar de kennissen hadden de welsh verkocht en die zou die middag worden opgehaald en zijn shetlander kan absoluut niet alleen.
Dus zaterdagochtend mocht ik Zoë wegbrengen, ik mocht het lopend doen zodat ik lekker een laatste wandeling met d'r kon maken..

het was 30-45 minuutjes lopen en halverwege begon Zoë wel meer te twijfelen, dit kende ze niet in d'r eentje..
Gewoon rustig verder gelopen, onderweg nog wat fotootjes van d'r gemaakt, d'r lekker gras laten mee plukken langs de kant en nog wat knuffelen..
Zodra de boerderij in zicht kwam waar de man net zijn shetlander buiten had gezet (die als een gek door de wei racete omdat ze alleen was) begon Zoë te hinniken en wilde ze meteen weer harder, dus laatste 100 meter lekker met d'r gedraafd.
Toen gelijk de wei in met het andere merrietje en het was meteen goede tussen de 2

Kriebelen, samen zelfde grasjes eten en eventjes een uitgelaten scheurpartij, maar toen was mijn cameraatje helaas leeg..
En de eigenaar heeft gezegd dat ik altijd mag langskomen als ik wil, dus ik ga volgende week waarschijnlijk alweer bij d'r kijken..

Zoë tijdens d'r eerste dagje

Drie maandjes oud lekker knuffelen..

En haar favorietje bezigheid: spelen met de skippybal!

Vrijdagmiddag was dus zonder dat ik het wist het laatste middagje van Zoë in d'r bekende 'kuddetje', gelukkig heeft mijn vreindin toen nog hele leuke foto's van d'r gemaakt en hebben we nog een wandelingetje gemaakt met de twee kleine donders..

En altijd zo lekker koelbloedig en alles maar prima vinden he! (ik zit niet op d'r, sta gewoon op eigen benen hoor

Altijd dat even vriendelijke koppie

Zoë, Djune (halfzussie) en Chara (moeder Zoë) op een rij lekker scheuren!

Weer eventjes knuffelen..

Tijdens het wandelen op een veldje

En zaterdagochtend onderweg naar d'r nieuwe stekkie.. Stoer kijken naar de lammetjes langs de weg

Eventjes neuzen met d'r nieuwe vriendinnetje..

En kroelen maar!

Het gaf een goed gevoel te zien dat de twee meiden het gelijk heel goed konden vinden, maar toch moeilijk om dan te vertrekken..
Tot volgende week meisje, dan kom ik je alweer opzoeken!