Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

heeft 12,5% fries bloed 
anneliesdj schreef:En om het maar even lastig te maken wil ik wel graag een hengst irl zien voor ik ermee fok dus de meeste buitenlands hengsten vallen dan af TENZIJ er heel goed filmmateriaal is.
Maar alvast heel erg bedankt, dit zijn al heel wat meer hengsten dan ik kon vinden. Als je googled op bonte hengst, bonte dekhengst ed krijg je gewoon geen resultaten.
Edit; natuurlijk is homozygoot helemaal mooi meegenomen maarja het moet wel realistisch blijven
anneliesdj schreef:Haico weet ik van maar kan ik nergens vinden, Bontfire kan echt niet
Mijn merrie is namelijk Opan x Ico Sun x Samber dus ik wil echt geen direkte nakomeling van Ico Sun of Samber. Ik ben geen fan van 'lijnenteelt' dus liever helemaal geen Ico Sun maar Samber kom je eigenlijk niet onderuit maar dan wel graag wat verder weg.
Stokmaat moet wel boven 1,65 zijn, geloof dat Picasso een ponyhengst is?
Daarmee vallen ook de meeste painthengsten af, zowieso is dat niet wat ik wil fokken.
Poehpoeh is overleden en niet meer beschikbaar?
En ik wil wel papier erbij hebben en ik weet niet goed hoe de stamboeken onderling kritisch zijn.
En om het maar even lastig te maken wil ik wel graag een hengst irl zien voor ik ermee fok dus de meeste buitenlands hengsten vallen dan af TENZIJ er heel goed filmmateriaal is.
Lindy; wat heb jij voor hengst? Wat heeft die voor afstamming?
Maar alvast heel erg bedankt, dit zijn al heel wat meer hengsten dan ik kon vinden. Als je googled op bonte hengst, bonte dekhengst ed krijg je gewoon geen resultaten.
Edit; natuurlijk is homozygoot helemaal mooi meegenomen maarja het moet wel realistisch blijven
anneliesdj schreef:I was framed!
Stiekem is dat wat ik het liefste heb; minimaal 50% volbloed erin en die kleur is geweldig!
Maar frame overo vererft ietwat vreemd heb ik me altijd laten vertellen, het is nooit homozygoot?
?