Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Dromen schreef:Ook als veulens verstoten zijn kan je ze door de moederlozeveulenopvang laten herplaatsen.
Als ze om wat voor een reden niet meer bij de eigen moeder kunnen blijven, kunnen ze daar naartoe.
keona schreef:geen ervaring hier mee,maar wel heb ik al vaak gelezen dat een bevangen merrie/of een merrie die gevoelig is voor bevangenheid,juist baat bij een veulen heeft.ook zou ik gewoon onbeperkt hooi aanbieden en niet teveel brok/musli.ik heb mijn pony die 2 veulens gekregen heeft ook bijna niks van krachtvoer gevoerd.en het zijn prachtige gezonde veulens geworden.
succes ts.ik zou het veulen er bij laten en zien oe het zl gaan ook zou ik de ijzers gewoon onder de merrie laten alszei dit nodig heeft.
mytje1986 schreef:Yinnar dankjewel heb een goede hoefsmid maar hij is op zijn hoede omdat ie vorig jaar zijn hengst in heb moeten laten slapen..
Hij zei ook nu gata het nog goed met haar en ind is misschien beetje zwart wit..maar gaat goed komen!!
) PB me dan! Yinnar schreef:mytje1986 schreef:Yinnar dankjewel heb een goede hoefsmid maar hij is op zijn hoede omdat ie vorig jaar zijn hengst in heb moeten laten slapen..
Hij zei ook nu gata het nog goed met haar en ind is misschien beetje zwart wit..maar gaat goed komen!!
Ik wens je echt alle sterkte en wijsheid toe en mocht je vragen hebben (ben zowat ervaringsdeskundige) PB me dan!